عمومی

انتخابات هیات فوتبال،شایعات عجیب و دودی که از سر ما بلند می‌شود!

با نزدیک شدن به انتخابات هیئت مدیره تهران ، شایعاتی در پشت این شایعه در جریان است. دیشب با یکی از دوستانم بودم که تلفن همراهش زنگ خورد. ظاهراً درخواست تجدید نظر شورای فوتبال بود. این را می توان در نوع گفتگو و گفتگو درک کرد. غریبه در مجاورت آنجا بود ، او چیزهای عجیبی را می گفت. وی گفت: به دو تیم درجه یک از تهران پیشنهاد شده است كه درصدى از پول مورد نیاز خود را به هیئت فوتبال پرداخت نكنند و در عوض به یك نامزدى بنامند كه ری. دادن!

برایم عجیب بود برای اینکه دقیقاً بدانم ، دود از ذهن من بیرون می آمد ، چرا آنها باید با دوست ما تماس بگیرند ، این اطلاعات را به ما بدهند و در مورد این پیشنهادات عجیب صحبت کنند. شورای فوتبال تهران سالها است که مصدوم است. با گذشت سالها ، او هیچ لذتی را در خود ندیده است و سالهاست که صدای کسانی که برخاستند به جایی نرسید ، خصوصاً فوتبال ، فوتبال مدرسه شورای فوتبال تهران داستانی دردناک دارد.

چند سطر نوشتم ، بنابراین شاید آنهایی که دست تکان می دهند مسئول باشند و کسانی که اخبار را دنبال می کنند ، بپیوندند. امیدوارم همه چیز یکسان و شایعه شده باشد و هیچ اتفاقی از این قبیل نیفتاده باشد ، اما نزدیک به پایان انتخابات این انتظار وجود دارد که حاشیه ها تقویت شود و نامزدها می توانند هر کاری برای تخریب انجام دهند رقابت.

تیم فوتبال می خواهد کسی آن را مدیریت کند ، بی عدالتی را ریشه کن کند و خون تازه ای را در شریان های شورا تزریق کند. پزشکان و مهندسان سالها همه چیزهایی را که در جیب خود دارند تبدیل کرده اند و خوب است اعضای کنگره کسی را انتخاب کنند که تمام نگرانی های بازیکنان را درک کند. فوتبال خودش را در صدر انتقادات با خودش قرار می دهد و هیئت فوتبال را به مکانی واقعی می رساند.

251 251

دکمه بازگشت به بالا