علمی و پزشکی

افزایش تلفات کرونا در کادر درمانی مکزیک به دلیل کمبود تجهیزات محافظتی

این راهپیمایی با افزایش روزافزون مبتلایان به بیماری عروق کرونا ویروس در بین کادر پزشکی مکزیک و نبود تجهیزات محافظتی در برابر این بیماری انجام شد.

به گزارش سلام آنلاین ، داده های دولت نشان می دهد که پرسنل پزشکی مکزیک حدود یک چهارم از جمعیت مبتلا به کووید 19 را در این کشور تشکیل می دهند که بالاترین میزان بیماری قلبی عروق کرونا ویروس در بین پرسنل پزشکی روی کره زمین است. جهان. این خطر با فقدان تجهیزات محافظ شخصی بیشتر می شود.

درمجموع ، 87.512 نفر به ویروس Quaid-19 در مکزیک آلوده شده اند که از این تعداد 9،779 نفر درگذشت. هم اکنون از نظر تعداد بیمار و در جهان از نظر تعداد قربانیان در رتبه 15 جهان قرار دارد.

40 درصد قربانیان مکزیکو سیتی و ایالتهای اطراف آن را تشکیل می دهند.

میزان شیوع و مرگ Quaid-19 در آمریکای لاتین رو به افزایش است و این منطقه به همراه ایالات متحده به کانون جدیدی برای شیوع کرولا در سراسر جهان تبدیل شده است.

کارمندان دفتر مقدماتی کرونا برای اعتراض به اوضاع فعلی به خیابان های پایتخت مکزیک ، مکزیک می روند و یک راهپیمایی ملی برای فردا (دوشنبه) برنامه ریزی شده است.

بسیاری از کارکنان بیمارستان هنگام شیوع کرونا به خانه های خود بازگشتند زیرا به دلیل کمبود تجهیزات محافظ ، بیشتر مستعد ابتلا به عفونت هستند. به همین دلیل بیشتر آنها در بیمارستان ها یا اتاق های هتل می مانند تا از خانواده خود در برابر احتقان محافظت کنند.

انستیتوی ملی بیماریهای تنفسی مکزیک که تمام هفته فعالیت خود را انجام می دهد ، گفت: 49 نفر از کارکنان آن در بیمارستانی در کرونا به این ویروس آلوده و 54 نفر در جامعه آلوده شده اند که دو نفر از آنها درگذشت. . رفته است

به گفته این موسسه ، نبود تجهیزات محافظ باعث شده است تا کادر پزشکی به جای لباس و ماسک یکبار مصرف از پارچه یکبار مصرف استفاده کنند. در بیانیه ای از سوی کادر پزشکی مکزیک نیز آمده است که باید از ماسک N95 برای جایگزینی کامل استفاده شود. حتی استفاده از این ماسک ها در بین کادر پزشکی این کشور مشاهده شد.

به نقل از رویترز ، مکزیک علاوه بر کمبود امکانات ، با کمبود کارکنان بهداشت و درمان نیز دست و پنجه نرم می کند. دولت گفت که برای مقابله با بحران فعلی به 6،600 پزشک و 23000 پرستار احتیاج دارد. این کاهش پس از 11 هزار و 394 کشته و کشته شدن 149 نفر از اعضای کادر پزشکی تا 17 ماه مه به شدت افزایش یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا