علمی و پزشکی

افزایش آنتی‌بادی در ۹۱ درصد داوطلبان واکسن برکت/ آخرین آمار ثبت‌نام فاز سوم

رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از ثبت نام بیش از 32000 نفر برای شرکت در مرحله سوم آزمایش کلینیک واکسن ایران و باراک خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین ، حجت نیکملکی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که واکسن “کو ایران برکت” باعث افزایش آنتی بادی ها به 91٪ از داوطلبان در آزمایش شده است.

وی گفت که تا ساعت 8 بعد از ظهر روز شنبه 25 مه ، بیش از 32000 نفر در تهران ، کراچی ، مساحاد ، ایشافان ، سیراز و بوته داوطلب شرکت در مرحله سوم آزمایش واکسن کارکنان اجرایی شده اند.

به گزارش سلام آنلاین ، ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمایش بالینی مرحله سوم واکسن ، تولید شده توسط فرمان امام ، از اول ماه مه آغاز شد و اعلام شده است که علاقمندان به دریافت واکسن برکت در آخرین مراحل بالینی تحصیلات در گروه سنی 18 تا 75 ساله تهران ، کاراساما ، مشهد ، هشیر ، اصفهان و بوهر می تواند در این مرحله با تماس با سیستم 4030 یا از طریق برنامه IQP (# 10 * 4030 *) ثبت نام کند.

در مرحله سوم مطالعه ، واکسیناسیون بر روی 20،000 نفر انجام می شود و این 20،000 نفر علاوه بر شرکت در شش شهر باید از سلامت و رفاه لازم برخوردار باشند و همچنین سن آنها بین 18 تا 75 سال باشد. خوب.

طبق پروتکل اعلام شده توسط وزارت بهداشت ، افرادی که دارای بیماری های مزمن غیرقابل کنترل مانند دیابت ، زنان باردار ، افرادی هستند که در تاج گذاری و سایر موارد مجاز به شرکت در این مطالعات برای داوطلبان هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا