عمومی

اعتبارات شاهرود ۱۲ درصد افزایش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، نادر فخری در جلسه کمیته برنامه ریزی شاهرود که عصر روز سه شنبه توسط دفتر استانداری برگزار شد ، با اشاره به افزایش 11.9 درصدی اعتبار شهری در سال جاری ، گفت: اعتبار. شاهرود به 55 میلیارد و 147 میلیون تومان رسید.

وی گفت: “ما مدیران شهری را که اعتبار تخصیصی آنها پایین تر از میانگین استانی به عنوان مدیران خدمات شهری نباشد ، در نظر نمی گیریم.” وی افزود: اگر اعتبار در زمان و مکان تعیین شده پرداخت نشود ، تقلب و کارهای زیر سن قانونی اتفاق می افتد و توسط آژانس های نظارتی قابل نظارت است.

فرودگاه و بیمارستان اماموساسین (ع) آنها یک خط اعتباری ملی گرفتند

این دستگاه اجرایی گفت: “انصاف به بهترین وجه در توزیع اعتبار مشاهده می شود و انتظار داریم این امر در این بخش رعایت شود.” همچنین این یک تعهد قانونی است. عدم تعیین محل کار شما مجرم محسوب می شود.

“براساس بودجه ملی یا کارت اعتباری” ، گفت: “ده سال پیش ، 10 برنامه شهری و امسال دو طرح فرودگاهی و توسعه بیمارستان امام حسین (ع)”.ع) در این جدول گنجانده شده است و اعتبار آن تا زمان تکمیل تضمین شده است.

وی گفت: امسال 66 میلیارد و 473 میلیون تن وام برای ضمیمه بودجه در نظر گرفته شده است که از این تعداد 56 میلیون و 500 میلیون ترمال اعلام شده است. قطعات برای پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بیش از 85٪ اختصاص یافته است که باید امسال به اتمام برسد و تا پایان سال به بهره برداری برسد.

دکمه بازگشت به بالا