اجتماعی

اعتبارات مترو نباید روی کاغذ بماند/ تلاش برای تأمین اعتبارات

رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد که مدیریت مترو در این یک ماه و نیم تلاش منسجمی را برای اجرای مسیر اعتباری و بودجه مصوب شهرداری و در تفاهم نامه قید شده انجام داده است، بنابراین فقط این اعداد روی کاغذ است. . نمانید و اجازه دهید مشاوره اجرا شود.

حامد عباسی نامی در گفت وگو با سلام آنلاین. وی در خصوص وضعیت خطوط و تشکیل کمیته ارزیابی مشکلات خط مترو تهران و قطارهای این خطوط گفت: قطار درون شهری باید تعمیر شود. زیرا در تامین و اجرای تعمیرات دوره ای مناسب علاوه بر بحث تحریم های خارجی، تحریم های داخلی در مترو نیز داریم و به همین دلیل در این موضوع نیز وقفه ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف مهم مدیریت مترو در این مدت اجرای ارقام و ارقامی است که در قالب قراردادهای تفاهم نامه ای و … آمده است. نیم یک ماه پیش برای رسیدگی به مسیرهای اعتباری و بودجه ای که شهرستان مشخص کرده و در تفاهم نامه قید شده بود استفاده شد که این اعداد هنوز روی کاغذ نیست و این مشاوره ها پردازش و تبدیل به پول می شود تا بتوانیم ثبت نام کنیم. بخشی با پول. برای ثبت سفارش و آوردن آن به ما حداقل 4 ماه زمان لازم است و باید با تلاش مضاعف با این تاخیر مقابله کنیم.

ما نمی توانیم تامین کننده قطار برای خطوط جدید مانند 6 و 7 باشیم.

رئیس بهره برداری مترو تهران گفت: علاوه بر افزایش تعداد قطارها، تعمیر و تامین قطعات قطارهای فعال قدیمی نیز مهم است. ما نمی توانیم برای خط جدید قطار تهیه کنیم. برای کاهش فاصله بین قطارها در این خط، کارهایی مانند 6 و 7 را انجام دهید.

به گفته عباسی نامی، برای تحقق این امر نیازمند اقدام عملی در منطقه هستیم، بنابراین خرید قطارهای جدید وارد فاز عملیاتی شده و تولید آغاز می شود. زیرا اگر قطار ساخته شود و ظرفیت متروی تهران افزایش یابد قطعاً می توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی گفت: از 167 متروی فعال مترو، روزانه 135 مترو آماده حرکت بودند و با وجود مشکلات، خدمات مترو را کاهش ندادیم. ضمنا فاصله سر تا سر در صف شلوغ ما بسته به تعداد مسافر بین 3.5 تا 4 دقیقه است و این خطوط در حال حاضر قادر به کاهش فاصله سر به سر قطار نیستند. به دلایل فنی.

در اواخر پاییز به تعداد مسافران قبل از کرونا خواهیم رسید

رئیس شرکت بهره برداری مترو تهران با تایید اینکه با وجود افزایش تعداد مسافران، تعداد مسافران مترو قبل از روز کرونا برنگشته است، گفت: در حال حاضر روزانه یک میلیون و 300 هزار مسافر داریم. حدود 2 میلیون سفر ثبت شده اما قبل از شیوع کرونا حدود 1.7 میلیون مسافر وجود داشت و انتظار داریم با هوای خنک و افتتاح کامل مرکز آموزشی افزایش مسافر داشته باشیم و ممکن است به پیش از ویروس کرونا برسیم. اعداد تا پایان پاییز مترو با شیب ملایمی توانست به افزایش تعداد مسافران پاسخ دهد و بدون هیچ مشکلی سفر آنها را پوشش دهد.

در عرضه خارجی، انبار ما نزدیک به صفر است

ما قطارهای ناامن را در خط قرار نمی دهیم.

وی همچنین با اشاره به خالی بودن دپوی مترو خاطرنشان کرد: اینکه برخی می گویند دپوی مترو خالی از قطعات است، درست است. به ویژه اینکه به دلیل تحریم ها در تامین قطعات از خارج از کشور با مشکل مواجه هستیم و تحریم ها علیه ایران در دو سال اخیر افزایش یافته و از طرفی تولید برخی قطعات در خارج از کشور محدود شده است همچنین به دلیل برخی مسائل. و در عرضه خارجی انبار ما صفر نزدیک است. اما تاکید می کنم در این شرایط ایمنی حرف اول را می زند پس اگر در بازرسی روزانه ایمنی قطار تایید نشد به هیچ وجه سوار قطار نمی شویم و سوار قطاری که حتی ایمن نیست نمی شویم. اگر وجود دارد با وجود افزایش. در فاصله بین قطارها.

انبارهای خالی بر خرابی قطار تأثیر می گذارد نه ایمنی.

عباسی نامی افزود: ناتوانی در تامین قطعات می تواند بر انتقال قطار تاثیر بگذارد و مشکلاتی در این بخش ایجاد شود. اما خوشبختانه طی اطلاعیه های واحد عملیاتی شاهد هستیم که حدود 98 درصد از اپلیکیشن های ابلاغ شده به خط بدون مشکل خاصی اجرا می شوند و هیچ مشکلی ندارند. اما خالی بودن انبار بر ناهنجاری های حرکتی تأثیر می گذارد، نه این که موضوع بر امنیت تأثیر بگذارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا