استان ها

استقلال – شمس آذر؛ بازی بزرگ در غدیر اهواز

سلام آنلاین/ خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ یک به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

هفته بیست و هشتم لیگ یک امروز چهارشنبه برگزار می شود که استقلال ملاثانی از ساعت 19:15 به مصاف فجر شیراز می رود، خلیج فارس ماهشهر از ساعت 19:30 میهمان وان پارس و استقلال خوزستان ساعت 19:45 در ورزشگاه خواهند بود. غدیر شمس آذر را به عنوان صدرنشین پذیرایی می کند.

استقلال خوزستان – شمس آذر

استقلال خوزستان که روزهای سختی را پشت سر می گذارد و به حضور مجدد در لیگ برتر فکر می کند، اکنون با 44 امتیاز در رده دوم قرار دارد و رقبای فاجرسپاسی، سایپا، خیبر و چادرملو را در سایه رها کرده است.

شاگردان پورموسوی که در هفته های اخیر در یک دیدار بزرگ و مهم دیگر که در واقع دیدار ستارگان لیگ با شمس آذر قزوین است به سرمربیگری سعید زهیقی پیروز میدان شده اند. او با صعود به لیگ برتر حالا به کسب عنوانی که برای آن بازی می کند فکر می کند. این دیدار با تشویق پورموزو و شاگردانش مطمئنا زیبا و دوستانه برای تماشاگران بود و مسلم است که هر دو تیم تا فینال تسلیم نخواهند شد.

باشگاه استقلال خوزستان که اهمیت سه امتیاز این بازی را به خوبی می داند از هواداران خواسته است تا مانند خانه خود با حداکثر مشارکت تا صعود به لیگ برتر از این تیم حمایت کنند.

فجرسپاسی – استقلال ملاثانی

یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته در شیراز برگزار می شود که فجر با 42 امتیاز کمتر از استقلال خوزستان مدعی سوم شدن است. سقوط به رده دوم. اگر استقلال لغزید، اگر آمد باید مقابل استقلال ملاثانی برنده زمین را ترک کند. استقلالی که با وجود اینکه با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم می کند، همیشه دست تیم های بزرگ و رقابتی را می گیرد.

شاگردان فریسات اگر در این دیدار بتوانند از فجر امتیاز بگیرند، برای استقلال خوزستان و سایر تیم های رقیب به میدان می روند و جایگاه خود را در جدول ارتقا می دهند.

وان پارس – خلیج فارس ماهشهر

ماهشهری که با مشکلات متعددی از جمله مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، با وجود اینکه با 16 امتیاز اکنون در رده شانزدهم قرار دارد، نتوانسته در لیگ یک حضور خوبی داشته باشد. آنها با کسب امتیاز لازم آنلاین بقا در لیگ یک را در کارنامه خود خواهند دید. البته وان پارس که روی کاغذ همچنان شانس صعود به لیگ برتر را دارد، مطمئنا روز سختی را برای ماهشهری رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا