علمی و پزشکی

از ترس تضعیف سیستم ایمنی، کورتون درمانی را قطع نکنید

وی ادامه داد: برای بیماری عروق کرونا ویروس قلب نشان داده شده است که بیماران از ترس از کورتیکواستروئیدها ، داروهای خود را کاهش می دهند ، که ممکن است سیستم ایمنی بدن را تضعیف کند ، اما این منجر به حملات بیماری های قلبی عروقی شده است. این بیماری مسری است و بیمار مجبور است دارو مصرف کند. ” از بالاتر شروع می شود و حتی با کورتیکواستروئیدهای خوراکی شروع می شود که خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.

به گزارش سلام آنلاین. دکتر سامانتاوا اظهار می دارد که مصرف ویتامین ها ، مگر در موارد خاص ، در جلوگیری از منقبض شدن ویروس افراد مؤثر نیست. وی گفت: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی را رعایت کرده و از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنند.

وی گفت: “نیاز به در نظر گرفتن مسافت اجتماعی ، حفظ یک و نیم تا دو متر است و متأسفانه ممکن است امروز مردم بیشتر نگران شوند.” موضوع کمی مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: “مسئله دوم نظارت بر سلامت است و این بدان معنی است که دستان خود را به طور مرتب بشویید اما به صورت جدی شستشو دهید.” همچنین ، لمس نکردن به غشاهای مخاطی بدن بسیار مهم است و از انتقال بیماری جلوگیری می کند. از آنجا که این بیماری بسیار مسری است و میزان عفونت آنقدر زیاد است ، می تواند 2.2 و 3.3 نفر را مبتلا کند. استفاده از ماسک در صورت لزوم نیز مهم است. زیرا از انتقال مخاطی که ویروس را در حین عطسه و سرفه به دیگران انتقال می دهد ، جلوگیری می کند.

کارشناسان ریه به افزایش مصرف ویتامین توسط جمعیت اشاره کردند و گفتند: “متأسفانه امروزه شاهد مصرف بیش از حد ویتامین در جمعیت هستیم.” در حقیقت ، مصرف مکمل های ویتامین جایی برای پیشگیری از آن ندارد ، مگر در مورد شخص فاقد ویتامین D.

وی گفت: “افرادی که کمبود ویتامین D دارند سیستم ایمنی ضعیفی دارند. حفظ سطح طبیعی ویتامین D در بدن بسیار مهم است.” این بدان معنی است که ویتامین ها باید به حدی برسند که کمبود آن کاهش یابد و سطح ویتامین ها در بدن به حد نرمال برسد.

توانا اظهار داشت: گفته می شود استفاده از داروهایی مانند تریاک برای افرادی که فشار خون بالایی دارند ، خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد ، اما واقعیت این است که چنین چیزی وجود ندارد و بیمار مجبور است داروهای خود را مصرف کند. استفاده کنید.

وی افزود: بیماران مبتلا به مشکلات مزمن ریه باید داروهای خوراکی و استنشاقی مصرف کنند. وی افزود: “در یک مورد مشابه وبا ، بیماران از ترشح کورتیکواستروئیدها می ترسند ، که می تواند سیستم ایمنی بدن را تضعیف کند.” کاستن. با این حال ، پس از اعمال این کاهش ، بیماران در شروع بیماری شروع به مصرف دوزهای زیاد و حتی کورتیکواستروئیدها می کنند که به نوبه خود خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.

به گزارش روابط عمومی شماره 4030 ، دکتر ایوانا اظهار داشت: بنابراین ، این دارو باید طبق معمول مورد استفاده قرار گیرد و در صورت تغییر در دوز ، توصیه می شود با پزشک مشورت کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا