اجتماعی

آیین نامه دبیرخانه دائمی نظارت بر انتخابات شوراها در دست بررسی است 

دبیر کمیته مرکزی نظارت بر انتخابات شورا باید در صورت تأیید مجلس ، سازوکاری را برای تأسیس دائمی سازمان استانی دبیرخانه شورا اعلام کند.

به گزارش سلام آنلاین ، حسین بحیرایی در جریان کارگاه دبیر کمیته نظارت بر امور استان ، مراحل و روش های دائمی شدن دبیر کمیسیون مرکزی انتخابات را تشریح کرد و تأیید کرد که چهارمین دوره وظیفه شورا برای این کار شروع می شود ، چه مهم است و سرانجام در سال 2017 ، تبصره ماده 63 قانون تشکیلات شورا توسط شورای شتاب تصویب شد.

وی افزود: در این تفاهم نامه پیش بینی شده است که دبیرخانه دائمی کمیته مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای اسلامی برای اجرای ماده 53 این قانون با محل موجود شورای اسلامی تشکیل شده است. شورا و کمیته امور داخلی موظفند ، مطابق با قوانین داخلی دولت اسلامی ، حداکثر ظرف مدت شش ماه ترتیبات مناسب را اتخاذ و برای تأیید به کمیته قوانین داخلی شورای اسلامی ارائه دهد.

دکتر غفاری گفت: آقای بحیرایی در ادامه از معاون رئیس شورای ملی برای حمایت و اقدامات ویژه برای تعیین محل مناسب برای ایجاد دبیرخانه دائمی و پیگیری مصوبه شورای نظارت مرکزی تشکر کرد. از مجلس م Constسسان ، من از دبیرخانه ستایش می کنم ، از جمله آموزشهایی که اعضای هیئت نظارت بر کل کشور به صورت مجازی ارائه می دهند.

وی همچنین از تدوین و ارسال دستور دبیرخانه دائمی شورا برای نظارت بر انتخاب شورا به کمیته آیین دادرسی مجلس خبر داد و گفت: “ما امیدواریم که این مهم در پارلمانی که مقام معظم رهبری توصیف کرده اند ، وارد شود. به عنوان یک پارلمان انقلابی

دبیر کمیته مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در ادامه از دبیران شوراهای نظارت استان خواست تا از ظرفیت ماده 71 قانون تشکیلات کمیته های ادارات دولتی استفاده کنند و همه با ناظر همکاری کنند. تخته

وی افزود: از دبیران بازرسان استانها انتظار می رود با وجود احراز صلاحیت در احراز ، بررسی و ارائه مدارك داوطلبان با نهایت دقت و نظم عمل كنند. و حل و فصل احتمالی شکایات به خوبی اجرا شده است.

اسلام حسنی مبارک ، معاون وزیر دارایی و پشتیبانی شورای مرکزی نظارت بر انتخابات شورا ، نیز در این سمینار تأیید کرد که از 89 میلیارد تن بودجه برنامه ریزی شده هیئت مدیره از بودجه 64 هزار لان تون ក្រសួង ក្រសួង ក្រសួង تام تام تام Tom Tom ans Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom

وی برای پس انداز به دبیر شورای نظارت استان متوسل شد و در این زمینه شورای نظارت را موظف کرد از موقعیت نهادی که در ماده 71 شورای قانون سازماندهی مقرر شده استفاده کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا