اجتماعی

ورود اسکوتر برقی در معابر تهران منوط به تصویب آیین نامه و تأیید پلیس

معاون توسعه، حمل و نقل و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک به تشریح جزئیات ورود اسکوتر برقی پرداخت.

یعقوب آزاده دل در گفت وگو با سلام آنلاین، وی در خصوص آخرین وضعیت موتورسیکلت های برقی در تهران گفت: مدتی است که موتورسیکلت های برقی در برخی از پارک های تهران فعالیت می کنند و مردم می توانند از آن استفاده کنند اما این چیزی است که در معاونت حمل و نقل، حمل و نقل به دنبال آن هستیم. «استفاده از موتورسیکلت های برقی به عنوان وسیله حمل و نقل.

وی با بیان اینکه این مدل از حمل و نقل پاک به زودی وارد چرخه حمل و نقل شهری می شود، افزود: البته در حال تهیه قوانین استفاده از اسکوتر به عنوان وسیله حمل و نقل هستیم، اما در عین حال پلیس در حال بررسی ورودی نیز است. . «موتورسیکلت برقی برای تردد عمومی در جاده است تا پس از بازرسی نظر نهایی خود را اعلام کند.

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک درباره مفاد اسکوترهایی که در دست تدوین است نیز گفت: خب. از قبیل دوچرخه، موتورسیکلت، خودرو و … مورد استفاده مردم قرار گیرد که در این آیین نامه نوع موتورسیکلت، نشانگر راه و … را تعیین می کنیم و سپس در صورت موافقت پلیس با این آیین نامه در سازمان حمل و نقل. ترافیک تایید شده و پس از تایید همچنان طبق مقررات با شرکت تماس می گیریم.

آقای آزاده دل با تاکید بر اینکه به نظر می رسد این روند تا سه ماه آینده زمان بر باشد، افزود: در حال حاضر اسکوترهای برقی مشترک در پارک ها فعال هستند نه در پایتخت و باید منتظر تصویب آیین نامه و ورود به سیستم برای ورود باشیم. جاده. ” یک شرکت شوید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا