اقتصادی

آیت‌الله رییسی درس خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی به مسئولین داد

سلام آنلاین/ خوزستان معاون امور عمرانی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی شهر اهواز گفت: سید الشهدایی خمیت درس ایثارگری و خدمت تمام وقت را به مدیران اجرایی داد.

محمد خانچی امروز در دومین روز از خردادماه در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی اهواز ضمن عزاداری در سوگ شهادت سیدالشهدایی خمیت و همراهانش خاطرنشان کرد: سید الشهدایی خمیت به مسئول اجرایی درس خدمت و مبارزه می دهد. با خدمات خستگی ناپذیر و تمام وقتش.

وی با اشاره به هشت سفر شهید رئیسی به استان افزود: هشت سفر رئیس جمهور به خوزستان بی سابقه و کم نظیر است و نشان از اهمیت استان از منظر شهدا دارد، این بزرگوار.

کنجی به سخنان شهید خمت در خصوص تبدیل استان به کارگاه ساخت و ساز اشاره کرد که توجه ویژه دولت سیزدهم و عدم تکمیل پروژه های نیمه نهایی و راکد، استان را به عنوان کارگر ساختمانی مدیون وی هستیم. .

وی همچنین به هماهنگی قوه مجریه امروز در حاشیه بازدید از تلاقی نامحدود شهدا در غزه اشاره کرد و افزود: بدون شک هماهنگی دستگاه های اجرایی موجب تسریع در اجرای پروژه ها در سطح استان می شود. شیرینی اجرای پروژه ها به سلیقه مردم.

خانچی گفت: با تمهیدات انجام شده انتظار داریم سرعت پروژه دو برابر شود و در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد بهره برداری از این تقاطع باشیم.

وی امروز همچنین از پروژه تکمیل بلوار ولایت و جاده کمربندی شرق اهواز، چهارراه شهید کجباف، تکمیل جاده صنعتی فولاد و پارکینگ طبقاتی در جاده طالقانی و آخرین ساخت و ساز تقاطع غزه فلکه جمهوری بازدید کرد.

انتهای پیام/

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا