تازه های کسب و کارعمومی

قهوه گانودرما طریقه مصرف

برای گرفتن عصاره قارچ گانودرما پنجاه گرم پودر گانودرما را در سه لیتر آب به مدت چهار ساعت بجوشانید تا جایی که نیم لیتر آب باقی بماند سپس آن را صاف کرده و در یخچال نگهداری کنید. روزانه بین پنج تا پانزده میلی‌لیتر از عصاره را می‌توانید مصرف نمایید (یک قاشق غذاخوری معادل پنج میلی‌لیتر می‌باشد). ایده‌‌آل ده میلی‌لیتر در روز است که بهتر است این مقدار در دو الی سه وعده مصرف شود.

ترکیب پودر قارچ گانودرما با نوشیدنی ها:

در این روش شما میتوانید پودر قارچ گانودرما را با آبجوش، نسکافه و یا قهوه ترکیب کرده و میل نمایید در صورت تمایل می‌توانید مقداری عسل، نبات و یـا شکر به آن اضافه کنیـد. (بجز بیماران دیابتی و کسانی که قند خون بالایی دارند). در این روش لِرد یا تفاله قارچ نیز باید میل شود.

خواص دارویی گانودرما چیست؟

خواص دارویی قارچ گانودرما با قدمت ۴۰۰۰ سال به نام قارچ جاودانگی به شرح زیر می باشد:

  1. کمک به درمان بیماری های خودایمنی
  2. ایمنی و دفاعی بدن
  3. ضد فشار خون
  4. افزایش انرژی بدن
  5. سندروم خستگی مزمن
  6. کنترل بی خوابی و بهبود کیفی خواب
  7. بهبود و تقویت سلامت قلب و عروق
  8. بهبود عملکرد ریه و دستگاه تنفسی
  9. کمک به بهبود و سلامتی کبد
  10. کاهش قند خون

روش های مصرف گانودرما چیست؟

در زمان مصرف گانودرما برای دم کردن گانودرما، نیاز به آب و قارچ خشک و یا پودر شده می باشد. برای استخراج مولکول­های دارویی گانودرمای پودر شده بهتر است. هرگز از لوازم خانگی برای پودر کردن استفاده نکنید، چون به احتمال زیاد تیغه دستگاه خواهد شکست.میزان مصرف گانودرما، استاندارد توصیه شده گانودرما روزانه بین ۳ تا ۵ گرم است، هرچند مصرف تا ۱۵ گرم نیز برای بیماری‌های جدی تجویز شده است.

۳ گرم قارچ حدودا معادل یک قاشق غذاخوری سرپر است. به منظور استخراج کامل مولکولهای دارویی، پودر قارچ را درون آب در حال جوش بریزید و بگذارید، تا ۲ ساعت دم بکشد و پس از صاف کردن دمنوش را صرف کنید. فرآیند دم کردن را تا جایی که نوشیدنی بدون رنگ و مزه شود می توانید ادامه دهید.با توجه به مزه تلخ این نوشیدنی می توانید ترکیبات گیاهی دیگر مانند زنجبیل یا چای سبز به دمنوش اضافه کنید یا با عسل نوشیدنی را صرف کنید.

واکنش های آلرژیک از جمله دل درد بسیار نادر است، اما ممکن است رخ دهد. برای مصرف بار اول توصیه می­شود مقدار کمی از قارچ را مصرف کنید تا از واکنش­های شدید پرهیز شود.دمنوش را تا چند روز می توانید در یخچال نگه داری کنید. بنابراین می توانید جهت صرفه جویی در وقت، مقادیر زیاد آن را یک جا دم کرده و در یخچال نگه داری نمایید.

در زمان مصرف گانودرما به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • بهتر است برای کسانی که مشکل معده ندارند گانودرما نیم ساعت قبل از صبحانه مصرف شود این امر جذب بدن را تضمین می کند.
  • افراد در طول دوره مصرف گانودرما از میزان فعالیت های بدنی خود تا حد ممکن بکاهند (باشگاه ورزشی و کار فیزیکی).
  • گانودرمای خالص همیشه باید با معده خالی و مکمل درمانی آن با غذا مصرف شود.
  • بدلیل خاصیت رقیق کنندگی خون و کاهش فشار خون، در صورت مصرف آسپرین یا هر رقیق کننده و کاهش دهنده فشار، مصرف آن قرص کم کم قطع شود.
  • هرگز دز بالایی از گانودرما را شروع به مصرف نکنید، میزان مصرف روزانه آن باید کم کم افزایش یابد.
  • گانودرما را با آب جوش مخلوط کنید زیرا آنزیم ها و آنتی اکسیدان های آن نسبت به دمای بالا بهتر و تاثیرگذارتر است.
  • گانودرما را پس از ولرم شدن آب مصرف کنید.
  • در زمان مصرف گانودرما، مصرف سردیجات را به حداقل برسانید.
  • روزی ۷ عدد زیتون مصرف کنید.
  • کسانی که قند خون ندارند صبح ها ۱قاشق عسل و۷ عدد سیاهدانه مصرف کنند.
  • لبنیات شیر را با شیره یا دارچین و ماست و دوغ را با پونه و نعنا و گل محمدی مصرف کنید.
  • پنیر را حتما با گردو آن هم در شب مصرف کنید.
  • همه چیز را به صورت متعادل مصرف کنید.
  • ماهی را دارچین زده مصرف کنید.
  • بعضی از ورزش­ها از جمله پیاد ه روی و نرمش بعد از مصرف گانودرما حتماً انجام شود.
  • مصرف ویتامین c به همراه این قارچ، جذب مواد را بهتر می­کند.
  • می توانید گانودرما را با عسل میل کنید.
  • در دوران شیمی درمانی، گانودرما مصرف نشود زیرا مواد شیمی درمانی قدرت قارچ را از بین می برد و حتماً بعد از شیمی درمانی مصرف شود.

. چرا چای ساز کاراجا؟

استفاده از چای ساز کاراجا به لحاظ مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، تجربه‌ای لذت‌بخش و کاربردی را برای شما ایجاد می‌کند:

1.صرفه جویی در زمان

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از چای ساز کاراجا، صرفه‌جویی در زمان است. با این دستگاه، دیگر نیازی به انتظار طولانی برای تهیه چای ندارید. فناوری پیشرفته آن باعث می‌شود که در کمترین زمان ممکن، چای گرم و آماده برای مصرف شود.

2. تنوع در طعم

چاي ساز کاراجا امکان تهیه چای با طعم‌ها و نسخه‌های مختلف را فراهم می‌کند. با وجود تنوع بالا در انتخابات چای و ترکیبات مختلف، شما می‌توانید هر بار یک تجربه چای جدید را تجربه کنید. این ویژگی به علاقه‌مندان به تجربیات مختلف چای، امکان انتخاب بین گوناگونی از طعم‌ها را می‌دهد.

3. سهولت در استفاده

چاي ساز كاراجا با طراحی ساده و سهولت در استفاده، به هر فردی امکان استفاده را فراهم می‌کند. دستگاه بدون پیچیدگی‌های زیاد، به راحتی توسط هر کسی قابل استفاده است و این امر مزیت اضافی را برای انتخاب آن به عنوان چای ساز ایده‌آل می‌سازد.

4. طراحی زیبا و فضایی مدرن

چای ساز کاراجا با طراحی زیبا و مدرن، جزئی از دکوراسیون آشپزخانه شما می‌شود. این دستگاه با خطوط شیک و استفاده از جزئیات زیبا، جلوه‌ای جذاب به فضای شما اضافه می‌کند.

بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه چای متفاوت و مطلوب هستید و قیمت چای ساز کاراجا برایتان مهم است، چای ساز کاراجا گزینه‌ی شماست

5. قیمت چای ساز کاراجا

یکی از نکات مهم برای خریداران، قیمت چای ساز کاراجا است. این دستگاه به عنوان یک گزینه ارزان‌قیمت و با کیفیت برتر شناخته می‌شود. با مقایسه قیمت‌ها و خصوصیات، مطمئناً چای ساز کاراجا جلب توجه شما خواهد کرد.

6. چای ساز کاراجا در بازار ایران

قیمت چای ساز کاراجا به عنوان یک گزینه محبوب در بازار ایران شناخته شده و با بازخوردهای مثبت کاربران، جایگاه خود را در دل دل‌های علاقه‌مندان به چای ایرانی بساخته است. این حضور قوی در بازار ایران به دلیل ویژگی‌ها و مزایای زیر است:

تجربه‌های مثبت کاربران ایرانی

کاربران ایرانی با استفاده از چای ساز کاراجا تجربیات مثبت زیادی داشته‌اند. از سرعت تهیه چای تا طراحی جذاب، این دستگاه توانسته است دل‌های افراد را برای خرید و استفاده از آن ببندد.

کیفیت بالا و مواد مرغوب

چای ساز کاراجا ترکیه با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته ساخته شده است. این امر باعث ایجاد چای با طعم و بوی عالی می‌شود و در نتیجه، ارضای تمامی خواسته‌های علاقه‌مندان به چای می‌شود.

اگر شما قصد خرید از محصولات karaca را دارید میتوانید به سایت ما سر بزنید.

دکمه بازگشت به بالا