اجتماعی

آموزش ایمنی به ۷۶۰هزار نفر در سال ۹۸

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آموزش و پرورش به بیش از ۷۶۰ هزار نفر در طول سال ۹۸ گفت.

رسول-هلالی در مصاحبه با یاهو! همچنین با تاکید بر اهمیت آموزش ایمنی و فرهنگ از سنین نوزاد اظهار داشت: آموزش ایمنی و فرهنگ هر پایه اتفاق می افتد بیشتر از آن خواهد, البته, آموزش از پایه نیاز به زمان بیشتری است اما در آینده موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: فکر می کردم که آتش ممکن است در بحث فرهنگ یک فعال تر و در حال حاضر سعی کردم که از ریشه تعالیم و راهنمایی را بهبود بخشد.

معاون اجتماعی و فرهنگی (ره) تهران با اشاره به طرح حمایت از ایمنی به کودکان و دانش آموزان با یادگیری تدریس و آموزش آغاز مربیان داوطلبان آتش نشانی ضمانت ضامن امنیت دریافت کرد گفت: این سازمان از آتش که در آن زمان نیز آموزش پایه برای کودکان از پیش دبستانی تا دبیرستان اولین تلاوت و تمرکز بیشتر در زمان یافت می شود. سال ۸۰ اگر ما می خواستیم به یک مدرسه, بنابراین اجازه دهید ما راه آسان برای خارجی ها به دلیل آن است که هنوز هم فرهنگسازیهای لازم نشده بود اما خوشبختانه به ورزشگاه ما آن را با آموزش و پرورش فعل و انفعالات آن است که حق ما باید نتیجه ۵۰ سال است.

وی تاکید کرد که ما باید در انتظار یک بازگشت سریع ما به این دلیل که نتیجه فرهنگ در سال های اخیر مشخص شده است تصریح کرد: اگر ما نگاه کنیم می بینیم که امروز کودکان تقریبا بی تفاوت نسبت به اصول آگاه نیست شاید اگر سال گذشته کودکان شماره چهار برگزار شد و یا در لباس آتش نشانان را نمیشناختند ، چرا که امروز آموزش بر اساس مداوم به سن پایه ارائه شده است.

هلالی گفت که با توجه به آمار در سال ۹۸ بیش از ۷۶۵هزار مردم در مورد آموزش درک است که بسیاری از این افراد دانش آموزان بودند ” گفت: تحقیقات این سازمان از آموزش بسیار عملی است و بیماری کرونا نیز به ما داده بیشتر در جهت ارائه آموزش های ویدئویی به این اقدامات بیشتر جدی داریم.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا