اجتماعی

نامه رییس فرهنگستان علوم پزشکی به وزیر بهداشت درباره توصیه‌های بعد از ایمنی جمعی

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در نامه ای به وزیر بهداشت و مقامات مربوطه ، نکاتی را درباره نحوه اجتناب از هرگونه امتیاز در توصیه های ایمنی پس از مونتاژ بیان کرد.

به گزارش سلام آنلاین طبق اعلام آکادمی علوم پزشکی. دکتر سید علیرضا مرندی در نامه ای به دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و پزشکی گفت:

همه شواهد علمی بین المللی که مصونیت گله را توصیه می کند بر حفاظت از افراد نیز تأکید می کند.

در کشورهایی مانند کانادا که بیش از 80 درصد مردم دو بار واکسینه شده اند ، هنوز محدودیت های شدیدی از جمله بسته شدن مرزها با ایالات متحده و دو هفته انزوای مهاجران وجود دارد.

برخی از کشورها ، که بیش از 80 درصد از جمعیت خود را دوبار واکسینه کرده اند ، اما به حفاظت شخصی توجه نکرده اند ، به اجلاس کرونا بازگشته اند.

تجربه نشان داده است که بیماریهای کمتر خطرناک و کمتر شایع مانند سرخک و فلج اطفال باعث ایجاد ایمنی نمی شوند ، اگرچه بیش از 90 ایجاد می کنند.

با توجه به موارد فوق ، به نظر می رسد توصیه ها و وعده هایی مانند آزادی جابجایی و سایر موارد ارائه شده به مردم پس از واکسیناسیون 70 درصدی توسط وزارت بهداشت ، این نگرانی را ایجاد می کند که از طریق ساده سازی و کاهش حفاظت شخصی پایین ، دوباره اوج را مشاهده کنید ، و تلاشهای اخیر بهداشتی تاکنون بی نتیجه بوده است. “بنابراین ، توصیه می شود در توصیه هایی که پس از ایمنی مشترک به عزیزان ما با مشورت با جامعه علمی ملی و بین المللی و اقدامات احتیاطی لازم در رسانه ها ارائه شده است ، به آینده بدبین نباشید.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا