اجتماعی

آثار نیک تأسیس بنیان رفیع علمی انتهایی ندارد 

کشاورزان:

کار خوب ساختن یک پایه علمی عالی پایانی ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: «کار نهایی» انسان می تواند سال ها، حتی قرن ها پس از او و حتی تا آخر دنیا ادامه یابد و پایانی وجود ندارد که پایه و اساس آن است. مبانی علمی در این دسته.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، پیکرهای بسیجی و شهید مطهر و رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در دستان علمای این واحد پیدا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در مراسم وداع با استاد بسیجی ایثارگر هشت سال دفاع مقدس و رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان که با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان و خانواده وی برگزار شد، گفت: ساختمان بنیان بزرگ علم و دانش در یکی از دورافتاده ترین مناطق کشور مرکز و توسعه علم و آموزش در منطقه است که جای تمجید فراوان دارد.

مهدی زارع با اشاره به اینکه فعالیت انسان بر اساس آیه و سنت به دو دسته تقسیم می شود، ادامه داد: «ما جلوتر هستیم»، فعالیت ها با مرگ انسان ختم می شود. اما کار «آخر» می‌تواند سال‌ها و حتی قرن‌ها پس از او و حتی تا مهلکه و تاریکی ادامه داشته باشد و شالوده علمی در این ژانر را تشکیل دهد.

کار خوب ساختن یک پایه علمی عالی پایانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری در راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در لارستان و تلاش برای دستیابی به ثمرات و پیشرفت این بنای علمی مرهون زحمات 25 ساله این مرد خسته است که زندگی خود را وقف اعتلای علم کرد و فرهنگ بزرگتر در لارستان.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: علمای این دانشگاه قدردان خدمتگزاران هستند و توضیح دادند: با درگذشت این مرد بزرگ، آثار خیر او از بین نمی رود. تا زمانی که دانشجویان یا اساتید این واحد دانشگاهی به تحصیل و تدریس علم و دانش مشغول باشند و فارغ التحصیلان این گروه علمی منشا شغل و خدمت در مناصب مختلف کشور نباشند، ثواب این امر نصیب افراد می شود. فرهنگ. .

زارع با اشاره به خدمات همه جانبه زاهدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: همکاران قدرشناس این واحد دانشگاهی نشان داده اند که هیچگاه خوبی ها را فراموش نمی کنند و هرگز فراموش نمی کنند، خادمان علم و همکاران باوفایش را فراموش کنید.

به گزارش آنا؛ استاد زاهدی بسیجی از ارادتمندان هشت ساله حرم مطهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان روز گذشته بر اثر بیماری کبد در بیمارستان پیوند شیراز درگذشت و پیکرش در دبیرستان آرام گرفت. بر مزار مطهر این شهید گمنام در این واحد دانشگاهی، همکاران دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تشییع و بدرقه می شوند.

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا