کنعانی: فلسطین میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری/ رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید

به مناسبت تجلیل از برگزیدگان فخنوس قلم؛

کنعانی: فلسطین محل آزمایش بزرگی برای تمامی جوامع بشری رژیم صهیونیستی خواهد بود

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فلسطین امروز محل آزمایش بزرگی برای همه جوامع بشری از جمله کشورها، دولت‌ها، پارلمان‌ها و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر و سازمان‌های غیردولتی است.

به گزارش خبرگزاری آنا، ناصر کنعانی روز یکشنبه (20 خرداد) در مراسم تجلیل از برگزیدگان کمپین قلم ققنوس با اشاره به نقش رسانه ها در داستان گویی گفت: نقش رسانه ها در حمایت از مردم فلسطین است مهم و مهم است.” او گفت. برای همیشه ادامه خواهد داشت.

امروز فلسطین محل آزمایش بزرگی برای همه جوامع بشری از جمله کشورها، دولت ها، پارلمان ها و سازمان های بین المللی حقوق بشر و سازمان های غیردولتی است. آنها با مطالبی که برای جهانیان و مردم فلسطین دارند، نشان می‌دهند که قدرت مبارزه افسانه‌ای را دارند و تا زمانی که حق کامل نداشته باشند، آرام نخواهند گرفت.

هر چه میدان دشوارتر باشد، مبارزات فلسطینیان بیشتر خواهد شد

کنعانی گفت: «مردم فلسطین در برابر جهان تعظیم می‌کنند و نشان می‌دهند که هر چه بخش سخت‌تر باشد، مبارزه بزرگ‌تر است».

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سازمان های خارجی نشان داده اند که در حمایت و دفاع از صلح و امنیت بین المللی ناکارآمد هستند و تحت کنترل ابرقدرت های فاسد برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی افزود: در این میدان سخت، رسانه های مستقل و مبارزه می توانند بر جریان های به اصطلاح اصلی مانند مردم فلسطین غلبه کنند و واقعیت ظلم و ستم فلسطین را توصیف کنند.

امروز مسئله فلسطین به یک پدیده جهانی تبدیل شده است.

کنعانی خاطرنشان کرد: از ابتدای نهضت اسلامی در دوران امام راحل و امروز سالگرد رحلت ایشان و از بدو تأسیس جمهوری اسلامی تا کنون، مسئله فلسطین یکی از موضوعات مطرح بوده است سیاست جمهوری اسلامی امروز مسئله فلسطین فقط یک مسئله منطقه ای و جهان اسلام نیست، بلکه همه دنیا مسئله خود را در دنیا موضوع اول می دانند.

وی گفت: ما دو عزیز را از دست دادیم که قلبشان برای فلسطینیان می تپد و این موضوع روز آنهاست، شهدای بالاترین مقام، رئیس جمهور شهید رئیسی و امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه اموری که هدف مبارزه و محور مبارزه با نظام صهیونیستی در ذهن ثابت خود برای دستیابی به اهداف عالیه سیاست خارجی بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب، صهیونیسم در مقابل کشوری که آزادیخواه است در حال ذوب و فروپاشی است.

به روز رسانی …

دکمه بازگشت به بالا