بین الملل

حاج قاسم ایمان راسخ داشت رژیم صهیونیستی باید نابود شود/ موضوع فلسطین، خط قرمز جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری آنا ، در آستانه اولین سالگرد درگذشت قاسم سلیمانی و “ابو مهدی المهندس” ، معاون رئیس جمهور حشد الشعبی و همکارانش در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد. ؛ این حادثه به دستور رئیس جمهور آمریکا توسط یک پهپاد آمریکایی انجام شد.

به گفته حسین راحال ، رئیس اطلاعات و خدمات اینترنتی لبنان ، شهید قاسم سلیمانی دارای شخصیتی چند منظوره است که ممکن است در لبنان شبیه شخصیت شهید عماد مغنیه باشد که تسلط کامل بر سایر مناطق و استان ها دارد. جایی که این عملیات انجام شد. او نقاط قوت و ضعف مناطق اصلی را می داند.

شهید سلیمانی در قلب عملیاتی که در آن شرکت داشت بود و با تفکر استراتژیک اوضاع را به فرصتی برای پیروزی تبدیل کرد. حضور و نقش او نه تنها در عراق و لبنان ، بلکه در فلسطین و در برابر رژیم صهیونیستی نیز شناخته شده است.

خالد قدومی ، نماینده جنبش اسلامی فلسطین (حماس) ، در مصاحبه با خبرنگاران از غرب آسیا و محور مبارزه گفت: “ما به زندگی واقعی شهید قاسم سلیمانی نیاز داریم. بیایید مطالعه کنیم و از آن درس بگیریم.” هدف حاج قاسم و جمهوری اسلامی کمک به مظلومین فلسطینی و اقدام عینی در این زمینه است.آرمان مبتنی بر ایمان اسلامی است و شهید سلیمانی و جمهوری اسلامی از حمایت فلسطینیان و مردم آنها برخوردار هستند. در دستور کار پایمال شد.


بیشتر بخوانید:

شهید سلیمانی با تفکر استراتژیک شرایط را به پیروزی بدل می کند


وی افزود: “غرب برای دستیابی به اهداف غیرقانونی خود رژیم جعلی سینسی را در منطقه ایجاد كرده است ، اما جمهوری اسلامی مصمم است كه اسرائیل را نابود كند.” حمایت از فلسطین یک مسئله انسانی است که باید به آن پرداخته شود زیرا ما به عنوان یک انسان از دین ، ​​دین ، ​​اعتقاد ، اخلاق و فرهنگ حمایت می کنیم. با این حال ، برخی حقوق دیگران را می دزدند و به آنها نمی دهند.

خالد قدومی نماینده حماس از خبرگزاری آنا بازدید می کند

نماینده حماس در تهران تأکید کرد که فلسطین و حقوق فلسطین خط قرمز مردم مسلمان است و حاج یاسمن به آنها اعتقاد جدی دارد و معتقد است که رژیم صهیونیستی باید نابود شود. از این نظر ، جهان اسلام باید برنامه روشنی علیه صهیون داشته باشد.

قدومی گفت: “مشکل اصلی امروز غرور و استدلال است زیرا ابرقدرتها مغرور هستند ، به اجبار اعتقاد دارند و به حقوق بشر و انسانیت احترام نمی گذارند.” عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی و دشمنان صهیون در حالی اتفاق می افتد که آزار و شکنجه ، بی عدالتی و خیانت سوریه را مشاهده می کنیم و کشورهای عربی ادعا می کنند که اسرائیل نیست دشمن آنها است و آنها آن را درست در منطقه می دانند.

انتهای پیام / 4033 / ص

دکمه بازگشت به بالا