اجتماعی

نابودی، سرنوشت محکوم رژیم پوشالی صهیونیستی است

در آستانه روز القدس ، جامعه پزشکی بسیج در بیانیه ای تأکید کرد: “انجمن پزشکی بسیج کشور با حمایت فلسطینی ها فلسطینی ها را آزاد کرده و با جبهه همکاری می کند ، برای گوش دادن به دستورالعمل های خردمندانه رهبران تلاش می کند. اوج انقلاب بر روی القدس امسال است. ” وی بیشتر و بیشتر تأکید کرد که با متحد کردن جهان اسلام و گسترش ایده مقاومت ، قدس مقدس آزاد می شود و به صاحبان اصلی خود باز می گردد.

به گزارش سلام آنلاین ، و مطابق اعلامیه روابط عمومی بازی جامعه پزشکی کشور ، متن بیانیه انجمن جامعه پزشکی کشور اعلام شده است:

“امام خمینی (ع): روز کردی ، روز اسلام است.

به عبارت دیگر ، مسیر تاریخ و روز جهانی کوک را به عنوان میراث قطعی رهبران بزرگ انقلاب برای حمایت و دفاع از حقوق مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی تغییر داده است. امروز مهمترین مسئله در حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران انتقال دیدگاه و رفتار بسیار احساساتی به جهان اسلام است. در روزهای آینده ، مسلمان عمر بار دیگر در حال انجام حكم تاریخی بنیانگذار انقلاب بزرگ اسلامی برای تعیین آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان یك روز جهانی القدس ، مبارزه با اشغال فلسطین و مانند آن است. امروز ، نیاز به پشتکار ، او دائماً پوست و استخوان های خود را با کمر مالش می دهد. برای تحقق این آرزوی آسمانی.

شعله های این جهاد مقدس پس از چهار دهه شدت گرفت و تعهد مردم مسلمان برای از بین بردن رژیم صهیونیک تقویت شد. ارائه شده به جهان.

امروز ، جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای ، همه توطئه های ایالات متحده و رژیم سیرگزی و متحدان منطقه ای آنها ، به ویژه الشاد را خنثی کرده است ، به گونه ای که جبهه مقاومت از همیشه قدرتمندتر است. ایالات متحده باید بداند که تبلیغات و برنامه سیاسی توافقنامه قرن ، انتقال سفارت آمریکا به قدس ، به رسمیت شناختن ارتفاعات جولان ، اعلام ترور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور صمیمانه قاسم سلیمانی عربستان سعودی است. سی سی و همکارانش این شما هستید که به هیچ کجا رهبری نخواهید کرد.

کشورهای ال سودا و کشورهای کوچک خلیج همیشه باید با برقراری روابط دوستانه با رژیم سیسی این موضوع را بدانند. بر خلاف مقررات الهی عمل گرا ، آنها ننگین ابدی را تحریک کرده اند که برای این سیاست های تحقیرآمیز و تحقیرآمیز موجب خصومت همه ملل اسلامی شده است.

رژیم شیان نیز باید بداند که شمارش معکوس از زندگی شرم آور آن آغاز شده است. به عنوان یک رهبر ارشد انقلاب 1994 در نشستی با اقشار مختلف مردم درباره رژیم شیان صحبت کرد. بعد از 25 سال به این فکر می کنیم. جواب من این است که ، اول ، شما 25 سال بعد را نمی بینید. “در 25 سالی که برای خدا خشنود بوده است ، هیچ منطقه ای وجود ندارد. این اراده و لطف خداوند است.”

نابودی سرنوشت محکوم به این مسیر است و جبهه مقاومت قدرتمند امروز به زودی نابود خواهد شد یا سقوط می کند.

روز القدس روز خوبی است که با آرمان های انقلاب اسلامی همراه است و هر ساله به دلیل شیوع ویروس Corona برعکس توهم سیسی بود. و ملل جهان به وجود آمده اند و با حرکت جهانی در اینترنت و رسانه های اجتماعی ، صدای حمایت و پشتیبانی از فلسطینی ها از همیشه آشفته تر است ، بنابراین رژیم برچیدن و ظالمانه سیهانوک و شما حامیان این کشور می دانند که فلسطین اولین مسئله اسلامی است. و او از همیشه فعال تر است.

بسیج انجمن پزشکی کشور نیز خطاب به جامعه مسلمانان و سایر نقاط جهان اشاره کرد و به جهانیان نگران جهان اشاره کرد که اگر هدف از جانب خدا باشد ، برای خدا و لذت او خواهد بود. در راه تحقق هیچ مانعی وجود ندارد. این می تواند به اندازه یک پشه کوچک باشد. بنابراین ، نه کورونا نواوی و نه چیز دیگری در راه حمایت از کشور فلسطین ، آزادسازی فلسطین و همکاری با جبهه مقاومت ایستاده نیستند.

ما همچنین به راهنمایی های خردمندانه رهبران معظم انقلاب گوش فرا می دهیم و از صمیم قلب دعوت می كنیم كه در بازگشت قدس مقدس شریف آزاد به صاحب اصلی خود ، هرچند كوچك و با ارزش ، مشاركت داشته باشند. با اتحاد و گسترش ایده های مبارزه. درست است. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا