بین الملل

فلسطین: مهاجران شدید علت گسترش تاج در سرزمین های ما هستند



وزارت امور خارجه فلسطین شهرک نشینان رادیکال را به گسترش تاج در سرزمین خود متهم کرده است.

مردم پس از فرار گفتند كه وزارت امور خارجه فلسطین حمله اخیر گروهی از مهاجران تندرو یهودی ، كه بعضی از آنها به كورو ویروسی آلوده شده اند ، به شهروندان فلسطینی در منطقه الآگوار محكوم كرده است. با پشتیبانی ارتش صهیون ، قرنطینه برخی از وسایل نقلیه فلسطینی را آتش زد و به شهروندان فلسطینی سنگ پرتاب کرد.

وزارت امور خارجه فلسطین با تأکید بر اینکه این اقدامات پس از وقوع Corona ، همراه با جنایات ، افزوده است که شهروندان شهرستانی را به ارتکاب ظلم دیگری علیه بی خانمان فلسطینی ها و اموال آنها متهم کرده است. شر دیگر. اشغال دولت اسرائیل و عروسک های آن علیه مردم فلسطین مانع تلاش های فلسطین برای مقابله با کورونا شده است.

این وزارتخانه دولت اسرائیل را به دلیل جنایات مقصر دانست و از خطرات سوءاستفاده از تعهدات اسرائیلی و جهانی در مورد کرونا برای اجرای برنامه خود برای ادغام سرزمین های فلسطین در مناطق اشغالی و هشدار داد. اقدامات پاکسازی نژادی را علیه شهروندان فلسطین ، به ویژه در قدس و الجزایر انجام دهید. بابا

انتهای پیام


نوشته های سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سایت سلام آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا