تازه های کسب و کار

سریال هفت از کجا پخش می‌‌شود؟

سریال هفت یکی از جدیدترین برنامه های تلویزیون محلی است که به زودی پخش می شود. در این مقاله اطلاعات دقیقی از برنامه هفت در ایران به شما می دهیم.

تماشاخونه یکی از جدیدترین پلتفرم های ایرانی است که شروع به کار کرده و سریالی جذاب برای مخاطبان آماده می کند. حال با معرفی یکی از مجموعه های جدید همراه شما خواهیم بود.

هفت به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده به زودی روی پلتفرم تماشاخونه عرضه می شود. این کار در سال 1399 آغاز و در خرداد 1400 به پایان رسید. تماشاگران دو سال برای انتشار این مجموعه منتظر ماندند و پس از طی مراحل زیادی با نمایش «هفت» در تئاتر موافقت کردند. در مطلب بعدی شما را با مجموعه نمایش خانگی هفت آشنا می کنیم.

سریال هفت از کجا پخش می‌‌شود؟

ژانر درام هفت ایرانی اجتماعی و جذاب است. همانطور که قبلا اشاره کردیم این سریال در سال های 1399 تا 1400 ساخته شد و سازندگان آن مدتی برای پخش این اثر از شبکه تلویزیونی داخلی مذاکره کردند. در پایان مقرر شد این نمایش روی سکوی تئاتر پخش شود و به زودی (احتمالا مردادماه) منتشر شود.

داستان سریال ایرانی هفت

در این قسمت شما را با خلاصه ای از سریال هفت راهنمایی می کنیم. این سریال درباره هفت دانشجو است که مشکلات مالی جدی دارند و باید راهی برای رفع نیازهای خود بیابند. آنها وارد مسیری پر پیچ و خم، خطرناک و متناقض می شوند. این حادثه بر زندگی همه این افراد سایه افکنده است.

در این قسمت به معرفی و همراهی بازیگران این سریال می پردازیم:

امیر جعفری

درام «امیر جعفری» در سریال ایرانی هفت می تواند نوید یک سریال باکیفیت را بدهد. امیر جعفری یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان است که در «گشت ارشاد 3» آخرین ساخته سعید سهیل حضور داشت. احتمالا امیر جعفر را به عنوان یک کمدین می شناسید. باید منتظر ماند و دید چه ژانری نقش او در سریال ایرانی هفت را پوشش می دهد. «کلرینی»، «تحت نظر»، «چهارانگشت»، «اکسیدان»، «زاپاس» و «قاعده تصادف» نمونه هایی از کارهای او در سینما هستند. همچنین از آثار تلویزیونی شناخته شده امیر جعفر می توان به «چاق برغدی»، «توطئه خانوادگی»، «چاردیواری» و «من مستاجر» اشاره کرد. او احتمالاً بازیگر اصلی این سریال است.

بابک حمیدیان

«بابک حمیدیان» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که امروز می توانیم شاهد بازی درخشان او در سریال خانگی «خاتون» باشیم. سریال هفت ایرانی سومین تجربه او در شبکه نمایشگاهی داخلی است. بابک حمیدیان به غیر از سریال خانگی خاتون در سال 1395 در سریال خانه علیجناب به کارگردانی سام هاروکان حضور داشت که از آثار تلویزیونی او می توان به قطعه خاطره انگیز «به کجا تانی شاطبان» اشاره کرد که چندین بار بازپخش شد. «نور شهر»، «گذر از رنج»، «شهریار»، «مصادره»، «دختران جیغ نمی‌زنند»، «سرویس زیر آب»، «شوخی»، «پارتی دلتنگی» و «به وقت شام» از جمله این فیلم‌ها هستند.

حدیث میر امینی

«حدیث میرامینی» بازیگر ایرانی فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد و در سال 1395 در فیلم «شب حورا» و سریال «هویت» بازی کرد. سپس بیشتر این بازیگر را در سریال دیدیم. یکی از نقش های معروف خانم میرامینی نازگل در سریال فهیر بود. از معروف ترین آثار او می توان به سریال های «دلنوازان»، «خداحافظ عزیزم»، «یک تکه زمین»، «همه چیز آنجاست»، فیلم های «نه آقایان»، «من و زیبا» و «ما نیستیم» اشاره کرد. موافق”.

رضا کیانیان

«رضا کیانیان» یکی از بازیگران پیشکسوت سینمای کشورمان است که حضورش در یک فیلم می تواند موفقیت آن را تضمین کند. باید دید سریال ایرانی هفت از نظر فیلمنامه یا بازیگر چقدر جذاب بوده که این بازیگر منتخب کشورمان بازی در آن را پذیرفته است. از فیلم‌های محبوب او می‌توان به «دلقک»، «کفش‌هایم کجاست؟»، «تو را می‌خواهم»، «یک حبه قند»، «زنبور چین»، «همیشه پای یک زن در وسط است»، «پاییز پرشور» اشاره کرد. ماهی”. و «آژانس» آن را «شیشه» نامید.

علی مصفا

«علی مصفا» بازیگر سرشناس متولد ایران، زاده دو شهروند ایرانی به نام های مظهر مصفا و امیربانو کریمی است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۱ با فیلم «امید» آغاز کرد. او در سریال «کیف انگلیسی» به شهرت رسید و توانست برای بازی در فیلم «با دنیا برقص» از جشنواره فیلم فجر لوح تقدیر دریافت کند. او اکنون در سریال مگ تموم عمر چنده بهاره بازی می کند.

نیکی کریمی

«نیکی کریمی» دیگر بازیگر سرشناس سریال 7 ایران است. او کار بسیار کمی دارد و در انتخاب نقش هایش دقت می کند چرا که نازنین بیاتی یکی از نقش های اصلی این فیلم را بازی می کند. نیکی کریمی پیش از این در سریال های خانگی «ممنوعیت» محصول 1396 و «آقازاده» محصول 1398 حضور داشته است.

نیکی کریمی یکی از بازیگران پرکار دهه 70 و 80 سینمای کشورمان است. از آثار او می توان به «باد پیراهن یوسف»، «برج مینو»، «سیب سرخ حوا»، «نیمه پنهان»، «بالای برج»، «سه زن»، «زنان فرشته اند»، «دو خواهر» اشاره کرد. “. و «من همسر او هستم».

نازنین بیاتی

سریال «هفت» سومین تلاش نازنین بیاتی در یک سایت نمایش خانگی است. پیش از این شاهد حضور او در سریال های درام «گلشیفته» فیلمبرداری سال 1395 و «مانکن» فیلمبرداری 2018 بودیم. شنیده ها حاکی از آن است که نازنین بیاتی نقش مهمی در این سریال در پخش خانگی داشته است. از آثار سینمایی او می توان به «دربند» در سال 1390، «فرشته ها با هم می آیند» در سال 1391، «رخ دیوانه» در سال 2013، «آینه ارتش» در سال 2016، «جن خوک» در سال 2017 اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا