اقتصادی

سرگردانی ۸ ساعته مسافران پرواز تهران – مشهد در مهرآباد

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی، پرواز ظهر ایران ایرتور به مقصد مشهد در این مدت تنها به دلیل پذیرایی سرد و گرم حدود هشت ساعت تاخیر داشت و مسافران و کلیه حقوق مسافران برای مسافران رعایت خواهد شد. این پرواز

به گزارش سلام آنلاین، پرواز 964 شرکت هواپیمایی ایران ایرتور قرار بود ساعت 12:45 امروز تهران را به مقصد مشهد ترک کند، اما به دلیل خطای فنی در پرواز، مسافران همچنان در فرودگاه مهرآباد سرگردان بودند که زمان انتشار این خبر فرا رسیده است.

یکی از مسافران به سلام آنلاین گفت: از ظهر امروز چندین بار پروازها را به تعویق انداخته‌اند اما مسئولان هواپیمایی هیچ پاسخ درستی به مسافران ندادند و در نهایت اعلام کردند که این پرواز ظهر امروز ساعت 10 یا 11 انجام می‌شود. 00 بعد از ظهر.”

پس از این حادثه با رضا رضایی، مدیر روابط عمومی ایران ایرتور گفت و گو کردیم که وی در توضیح این مطلب گفت: پرواز ظهر ایران ایرتور قرار بود ساعت 12:45 مشهد از مهرآباد خارج شود اما قبل از تحویل هواپیما به مسافران، یک خطای فنی در محفظه موتور اعلام شد و به مسافران اطلاع دادیم که پرواز حدود ساعت 15 انجام می شود.

وی افزود: با وجود تلاش مهندسان تعمیر و نگهداری، هواپیما هنوز آماده نیست، همچنین ساعت 19:30 را به عنوان ساعت پرواز مسافران اعلام کرده ایم، دو بار سرد و پرواز ساعت 22:45 به تعویق افتاد.

امیدواریم پرواز تهران-مشهد ساعت 22:45 انجام شود و ایران ایرتور ضمن پوزش بابت تاخیر، به اطلاع مسافران برساند که به قانون حقوق مسافر هواپیمایی کشوری آسیب وارد شده و تاخیر به مسافران پرداخت خواهد شد.

البته بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگاران سلام آنلاین از مسافران در ساعات تاخیر، تنها پذیرایی سرد برگزار شد و نماینده ایران ایرتور اعلام کرد در صورت کنسلی پرواز و برای آینده فقط مسافران می توانند قیمت بلیت خود را دریافت کنند. . پروازهای این ایرلاین 30 درصد تخفیف دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا