اقتصادی

رشد ۵۰ درصدی صادرات ایران به ۱۵ کشور همسایه

سلام آنلاین / اصفهان وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: در هشت ماه گذشته صادرات به 15 کشور همسایه 50 درصد افزایش یافته است که نشان می دهد این کشورها مبنای خوبی برای دستیابی به این اهداف هستند. این مهم است. ”

علیرضا رزم حسینی عصر (پنجشنبه ، 11 دسامبر) در دیدار با فعالان اقتصادی استانی در اتاق بازرگانی ایشفان گفت که در هشت ماه گذشته ، صادرات به کشورهای همسایه پانزده حزب 50 درصد افزایش یافته اند ، که نشان می دهد این کشورها مبنای خوبی برای این امر هستند. مهم. در این روند ، در ماه های آینده و تا پایان سال شاهد افزایش صادرات خواهیم بود.

وی افزود: “حمایت ، جستجو ، اجاره و واردات در مقایسه با صادرات نکته اساسی است و فعالان اقتصادی در جلسه امروز خواستار آن هستند”.

رزم حسینی صادرکنندگان اقتصادی را “مجاهدین” خواند و افزود “واردات اساسی و کارخانه های محلی برای فروش ارز در سیستم نیمایی آزاد خواهند بود و صادرکنندگان مجاهدین اقتصادی هستند”.

وی افزود: هیأت اختیارات برای بازرسی و کنترل قیمتهای بیشتر در بازار به ستاد تنظیم بازار استان و استاندار تحویل داده شد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: “در واقع ، دلیل اصلی افزایش ارز و ریاضت اقتصادی است ، بنابراین ما در حال افزایش کالاها در بازار ایران هستیم.”

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از روابط عمومی رزم حسینی استاندار اصفهان ، در بحث خودرو و فولاد باید برخی کنترل ها برای تعادل قیمت ها انجام شود ، فاصله بین مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کاهش یابد. تا معامله گران را از این مشکل حذف کند.

وی افزود: در راستای افزایش تولید و سرمایه در گردش ، 500 هزار میلیارد اعتبار سرمایه در گردش توسط شورای پول و اعتبار تصویب و تصویب شده است و فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی می توانند از آن استفاده کنند. .

وزیر صنعت ، معدن و تجارت تأیید کرد که صنعت و معدن طی هشت ماه گذشته رشد خوبی داشته است: “ما در 17 صنعت رشد کرده ایم که امیدواریم ثروت کشور را به منصه ظهور برسانیم. “با کمک بازیگران اقتصادی و بخش خصوصی و تولیدکنندگان.”

وی گفت: “امروز در اتاق بازرگانی ، نمایندگان وزارتخانه با کمیته اتاق بازرگانی اصفهان در مورد موضوعات مختلف از جمله مبادله ارز ، صادرات و مباحث واحدهای تولیدی و سرمایه ای گفتگو کردند.” کار واحد. فولاد مبارکه اصفهان و ذوب آهن برنامه های توسعه ای دارند که به طور موثر تولید ورق ، صادرات و ایجاد اشتغال را افزایش می دهد.

رزم حسینی با تأیید اینکه اصفهان استان خوبی در زمینه منسوجات ، صنایع غذایی و شرکت های دانش بنیان است ، اظهار داشت: در کمیته نساجی امروز در اصفهان موضوع به درستی مطرح شد که توسط نمایندگان مجلس دنبال شد. از وزارت.

وی گفت: انجام تعهدات ارزی توسط صادرکنندگان یکی از پیشنهادات رئیس اتاق بازرگانی ایسافان است ، در این زمینه ، ایسافان به خوبی متعهد است که در این روند ، دفتر استان افزایش خواهد یافت.

رزم حسینی افزود: اصفهان یکی از استانهای برتر در بخشهای صنعتی و اقتصادی است ، بنابراین مورد توجه مسئولان کشوری قرار گرفته و پیشرفت آنها را شاهد بوده ایم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا