علمی و پزشکی

کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف. دکتر علیرضا زالی در حاشیه تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی کنترل تاج تهران و سازمان فرهنگ و هنر تهران ، به ازدحام ترافیک در شهر طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد. کاهش آمار ترافیک در شهرها ، طبق آمار پلیس ، این درصد در طول روز و 70 درصد در ساعت 21 تا 4 صبح است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد از ترافیک در بزرگراه شمالی کاهش یافته است.

زالی گفت که محدودیت های بیشتری از ابتدا وضع شده است ، با کمک و تلاش نیروی پلیس ، بازرسی های مناسب و ادامه اجرای محدودیت ها شرایط بهتری وجود دارد و به همین دلیل شاهد این هستیم شرایط مساعدتری وجود دارد. به این معنا که 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی ، بر نیروهای انتقام جویی در تهران تمرکز کرده و این محدودیت ها را زیر نظر داشتند.

به گفته وی ، هرگونه تغییر در میزان مرگ و میر ناشی از مداخلات مدنی و اجتماعی در صورت بستری در بیمارستان حدود سه هفته و در مورد معاینه پزشکی بین 10 تا 14 روز یک ماه تا 40 روز طول می کشد. .

فرمانده عملیات کرونا در تهران گفت: “بررسی اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخلات در منطقه اطراف محور ، تشخیص و کاهش اثرات محلی بیماری به زودی مشخص نخواهد شد.” “بیش از 40 روز ، بنابراین ما باید صبورانه صبر کنیم.” بیایید روند را تغییر دهیم.

چند پیشنهاد به ستاد ملی کرونا

زالی همچنین پیشنهادهای زیادی را به مجلس قانونگذاری ایالت کرونا و به ویژه کنگره بودجه ارائه داد و گفت: “پیشنهاد می شود به گونه ای برنامه ریزی شود که کار مستقیماً سودمند باشد. و به طور غیرمستقیم در آن زمان شفاف و پشتیبانی می شد.

وی با اشاره به شکایت برخی مشاغل گفت: “بسیاری از آنها شکایت دارند که بسته های کمکی با تأخیر قابل توجهی در اختیار آنها قرار می گیرد.” مالکان متاثر از کرونا نیز با تعدادی دیوان سالار روبرو هستند.

فرمانده ستاد تهران کنا با تأیید اینکه بسیاری از مشاغل ، با وجود همه مشکلات ، تغییری در قدرت آنها ایجاد نکرد ، گفت: “این افراد که باعث بیکاری کارکنان خود نشدند ، “اما باید به شدت از بشریت حمایت کرد.”

زالی گفت: “در نامه ای به کرونا درخواست کردیم این محدودیت دو هفته ای در نظر گرفته شود” و افزود که مهمترین مشاغل پرداخت اجاره و چک است. به عنوان یک پرونده حقوقی ویژه برای فعالیت های تجاری ، بنابراین برگشت چک یک الگوی عدم آوردن شغل است.

وی همچنین با اشاره به برخی مسائل مربوط به تأمین اجتماعی گفت: “برخی از بیمه گذاران باید برای تأیید آزمایش عروق کرونا ویروس مثبت به این دفاتر مراجعه کنند که در این شرایط می تواند خطرناک باشد.” در همین راستا ، این پیشنهاد به ستاد ملی ارائه شده است که امیدواریم تصویب شود. اگر فردی بیمار شود یا آزمایش مثبتی برای جلوگیری از از دست دادن شغل یا رنج بردن از مشکلات سالانه داشته باشد ، این درخواست تأیید می شود.

وی گفت: “همچنین ، برخی از كنوانسیون ها باید به صورت حضوری برگزار شود. امیدواریم ستاد ملی كرونا درخواست ما برای ناشناس ماندن را تأیید كند.”

زالی گفت: “زمان بسیاری از کنوانسیون ها گذشته است. طبق اساسنامه مجلس ، آنها باید حضور داشته باشند و آنها نگران ادامه کار خود هستند ، بنابراین ما از آنها می خواهیم که از وسایل الکترونیکی استفاده کنند.”

دکمه بازگشت به بالا