اجتماعی

آغاز بازسازی مدارس آسیب دیده زلزله سی‌سخت

بازسازی مدارس آسیب دیده از زلزله 5.6 ریشتری 20 فوریه 2009 در جزایر کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش سلام آنلاین. روز چهارشنبه ، 20 فوریه ، در آخرین ساعات زلزله ، زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر شهر سیساکت ، پایتخت دانا ، در جزایر کولیلی و بوآمد را لرزاند.

از اولین دقیقه زمین لرزه ، نظرسنجی ها و بازدیدهای میدانی از 160 موسسه آموزشی واقع در منطقه زلزله زده انجام شده است ، که نشان می دهد شش ساختمان آموزشی در هنگام زلزله آسیب دیده اند. تخریب شده و نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

طبق اعلام سازمان بهسازی مدارس ، در تاریخ 31 مارس ، پس از انجام یک مطالعه دقیق در مناطق زلزله زده ، جلسه ای با حضور مسئول واحد تعمیرات مدرسه برگزار شد. توسعه و تجهیزات یادگیری ، رئیس جمهور انجمن خیرین ساختمان و مسئولان تالار استان کهگیلویه و مقامات تالار استان بویراحمد بازسازی مدرسه آسیب دیده را آغاز کردند.

طبق گزارشی که توسط این سازمان منتشر شده است. اکنون ، با تلاش مدرسه شبانه روزی و برنامه دقیق اجرای اجرا شده در سازمان بهبود مدارس ، توسعه و تاسیسات کشور ، اداره کل بهسازی مدارس در جزایر کوکیلو و بورآمد و پشتیبانی از ساختمان مدارس بازسازی مدارس آسیب دیده آغاز شده است و سه مرکز آموزشی مورد نیاز است. نوسازی مدارس در حالی که تعمیر و نگهداری محل برگزاری کاملاً در جریان است ، کار برای بررسی ، برنامه ریزی و ساخت مدارس آسیب دیده از زلزله و در کمترین زمان ممکن آغاز می شود. مدارس جدید و ایمن جایگزین این امکانات خواهند شد.

بر اساس پایگاه اطلاع رسانی سازمان برای بهسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، تاکنون هشت مدرسه در سره سوفورن برای کمک به مردم در اختیار نیروهای امدادی و ستاد مدیریت بحران قرار گرفته اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا