اجتماعی

مشاغل آسیب دیده از کرونا در قم منتظر خبر خوش استاندار باشند

سلام آنلاین / قم استاندار قم اطلاعات خوبی برای کار آسیب دیده در روز کرونا دارد و گفت: برای کار آسیب دیده در این شرایط و مرکز ورزشی ، محل برگزاری در حال بررسی است ، جزئیات به زودی اعلام می شود. این.

بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا هنگام گزارش از وضعیت استان اظهار داشت: “براساس ستاد فرماندهی ، تعداد شهرهای ایالت نارنج قابل توجه است اما هفت شهر وضعیت خوشی ندارد.

استاندار استان قم تأیید کرد که وضعیت در قم قابل قبول است ، اما هیچ تضمینی برای وارونه نبودن وضعیت وجود ندارد. “آینده در یک وضعیت نارنجی قرار دارد.”

وی گفت: “از امروز قانون و محدودیت های وضعیت نارنجی در مورد قم نیز اعمال می شود.” “شهرهایی که بیش از 200000 وضعیت نارنجی دارند از 21 تا 4 بعد از ظهر ممنوع می شوند.”

به گزارش سرمست ، قم موضوع این موضوع است. نه تنها ترافیک خودرو در مبادی ورودی کنترل می شود ، بلکه محدودیت های شبانه نیز ادامه دارد.

استاندار قم همچنین اطلاعات خوبی در مورد کار آسیب دیده در روز کرونا داشت و گفت: برای کار آسیب دیده در این شرایط و مرکز ورزشی ، مکان در نظر گرفته شده است ، جزئیات به موقع اعلام می شود. به زودی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا