علمی و پزشکی

کمک ۱۶۲ میلیاردی مردم به هلال احمر در کرونا / توزیع ۸۰هزار بسته غذایی از امروز

سخنگوی هلال احمر ضمن اعلام کمک های نقدی و غیرنقدی به هلال احمر در هنگام تاج گذاری ، نحوه مصرف کمک های مالی را توضیح داد.

به گزارش سلام آنلاین. محمد نصیری هنگام برگزاری هفدهمین سالگرد خاخام آل آل در یک کنفرانس خبری با اشاره به فعالیت های این سازمان طی چند ماه گذشته گفت: “یکی از مهمترین خدمات ما بخش تاج است ، اما البته ما در زمینه خدمات پزشکی و محرومیت از حق شرکت نیز فعال هستیم. » طی چند ماه گذشته ، تعداد مشارکت های مردمی ، به ویژه در هنگام تفریح ​​، 162 میلیارد تومان بود که 61 میلیارد تومان آن نقدی بود. به گفته رئیس جمعیت هلال احمر ، ما وظیفه داریم میزان گردش مالی را به صورت شفاف گزارش دهیم. از 61 میلیارد دلار کمک های مردمی ، 35 میلیون دلار صرف تهیه سبد غذایی شد و ما توانستیم بیش از 240،000 سبد غذایی تهیه کنیم.

برای تأمین سلامت 14 میلیارد هزینه کنید

وی افزود: حدود 14 میلیارد فیل برای تهیه تجهیزات پزشکی هزینه شده است که این بخشی از پروژه بازرسی از مناطق فاقد کمک ویژه برای بیماران خاص و تجهیز بیمارستان هلال احمر در دوره کرونا است. ” 10 میلیارد توماس هنوز در حساب های ما است.

1.5 میلیارد دلار برای طرح سلامت

وی گفت: “یكی از مواردی كه ما تازه شروع به كار كرده ایم ، مشكل مسئولان بهداشتی است كه مردم ما را وادار به توزیع موانع در جامعه برای افراد فاقد موانع می كنند كه ممكن است توانایی پرداخت آنها را ندارند.” در همین راستا ، 1.5 میلیارد وون برای استان در نظر گرفته شده است تا موانعی را در جهت بهداشت ایجاد کند.

11 میلیارد فیل برای سوگند در 4 استان

وی با اشاره به پروژه سوگند آب جمعیت هلال احمر گفت: اتفاقات خوبی در این منطقه رخ داده و کل کمک های مردمی به این پروژه 11 میلیارد داپسون برآورد شده است. معیشت ، مخازن و مناطق درمانی در چهار استان اقدامات موثری را انجام می دهند. از این لحاظ 172 پزشک با ما کار کردند و همچنین 12000 بسته بهداشتی و 5000 بسته غذایی در طرح نذر آب توزیع کردیم.

13000 جوان هلال احمر در 4000 محل

وی در مورد فعالیت های جوانان هلال احمر گفت: “با حضور 13000 جوان در كشورمان ، در 4000 محل فعال ، كه این امر نیز در زمینه سفارشات بهداشتی به ما كمك می كند.” البته نباید فراموش کنیم که تاکنون 79 سازمان غیردولتی با ما همکاری کرده اند و ما این فعالیت را در 560 هلال ماه آغاز کرده ایم و پروژه تا پنجشنبه همین هفته ادامه خواهد داشت. با طرح مراقبت های بهداشتی در ستاد ملی کرونا نیز تماس گرفته شد و به گفته رهبران ارشد ، این طرح به صورت محلی اجرا شد. زیرا هلال احمر باید در شرایط بحرانی فعال باشد.

از امروز 80،000 بسته زندگی را توزیع کنید

سخنگوی هلال احمر گفت: به غیر از این پروژه ، 80 هزار بسته معیشتی نیز توزیع خواهیم کرد و قم از امروز این فعالیت را آغاز می کند. این بسته های غذایی با بیش از 300000 توماس و 24 میلیارد توماس برای این منظور اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به فعالیت های جمعیت هلال احمر در خصوص موضوع هیئت ها در ماه محرم اظهار داشت: با 23 هزار داوطلب در قالب سال 7463 خدمات رسانی به هیئت های مذهبی را آغاز کرده ایم که واقعاً یک مکان است. این یک پروتکل سالم را دنبال می کند. ” آنها مشاهده کردند که اینها همان نمایندگان مذهبی بودند.

2251 ماموریت امداد ماه گذشته

44٪ کاهش ماموریت

وی با اشاره به فعالیت های اخیر جمعیت هلال احمر در زمینه امداد و نجات گفت: طی ماه گذشته 2 هزار و 251 مأموریت نجات انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد کاهش داشته است. سال گذشته این نشان می دهد که با شیوع کرولا تعداد سفرها کاهش یافته است. کاملا در زمینه مأموریت های نجات کوهستان ، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، مأموریت ما 19 درصد افزایش یافته است. این ممکن است نشان دهد که مهارت کافی برای بحث در مورد کوهنوردی در بین علاقه مندان وجود ندارد. بیشتر مأموریت های نجات کوهستان به ترتیب در استانهای Festain و مازندران انجام شده است و بیشتر عملیات نجات به طور کلی در استانهای مازندران ، اصفهان و گلستان انجام شده است. با توجه به اینکه هزینه نجات در کوهها بسیار زیاد است اما برای نجات مردم باید هزینه کنیم.

درخواست افزایش سهمیه انسولین در داروخانه هلال احمر

وی با اشاره به ذخیره انسولین هلال احمر گفت: ما در توزیع انسولین یکی از دست های وزارت بهداشت هستیم. اما ما نقشی در واردات آن نداریم. سهمیه انسولین ما توسط سازمان غذا و دارو دانشگاه تأمین می شود. بعد از حاشیه تأمین انسولین ، مقدار انسولین اختصاص داده شده در داروخانه برای ما با کمبود تفاوت نکرد ، اما ما پیشنهاد کردیم سهمیه خود را افزایش دهیم.

اعلام آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به زلزله در ترکیه

نصیری با اشاره به اقدامات انجام شده در مرحله بین المللی جمعیت هلال احمر گفت: پس از زلزله در ترکیه ، سازمان بین المللی بازسازی و توسعه (IAEA) “من با هلال احمر تماس گرفتم و تسلیت گفتم.” . هلال احمر ترکیه اولین کسی بود که پس از سیل سال گذشته کمک مالی خود را به مردم ایران انجام داد. البته آنها هیچ کمکی نداشته اند تاکنون ما آماده شده ایم تا در قبول این درخواست کمک خود را ارسال کنیم.

وی گفت: “ما همچنین پیامی را به انجمن هلال احمر آذربایجان در مورد جنگ بین آذربایجان و ارمنستان تسلیت می گوییم ، زیرا برخی از داوطلبان آنها در جنگ زخمی شدند و امیدواریم که صلح و دوستی برقرار شود.” “به زودی بین همسایگان ما ایجاد می شود.”

وی افزود: “اقدام دیگر برگزاری جلسه نمایندگان مجلس و پزشکان بدون مرز است که در آن بحث در مورد توسعه فعالیت ها و گزارش هزینه ها در این نشست اعلام می شود.”

72000 آموزش آمادگی برای ریسک

نصیری با اشاره به فعالیت های معاون آموزش و پرورش جمعیت هلال احمر تأکید کرد که “ما به 54 هزار نفر در خانه های هلال احمر آموزش عمومی داده ایم”. همچنین 22000 سرباز آموزش دیدیم. یکی از مهارتهای پرکاربرد در دوره کرونا آموزش آنلاین بود و در این زمینه آموزش عملی خطر برای 72000 نفر انجام شد. همچنین در کل 1300 دقیقه برنامه آموزشی در تلویزیون داریم. در مورد معاون خدمات پزشکی ، افتتاح مراکز درمانی و ادغام خدمات فوریت های پزشکی در استان سیستان و بلوچستان یکی از پروژه های جدید ما است.

وی افزود: “در تاریخ 5 نوامبر مصادف با دومین سالگرد تشکیل سازمان جوانان هلال احمر ، ما علاوه بر طرح فرماندهی بهداشت ، برنامه هایی را نیز در این زمینه برنامه ریزی کرده ایم.”

آقای نصیری در پاسخ به س questionsالات مربوط به پرونده دادگاه اجتماعی هلال احمر گفت: در پرونده آقای فای وندی ، این مسئله مانند شما به هلال احمر اشاره نمی کند ، ما از طریق رسانه ها مسائل را دنبال می کنیم. این مسائل نه مربوط به هلال احمر است و نه ما مربوط به آنها هستیم. در این موارد ، حکم باید نهایی شود و سپس توسط دادگستری و سخنگوی دادگاه پیگیری شود.

وی در مورد سوال استخدام هزاران نفر برای جمعیت هلال احمر گفت: “تصمیم شورای عالی در مورد تأمین نیروی انسانی برای جای خالی در سازمان اتخاذ شده است و باید تصویب شود. به معنای دیگر. ” اما در آخرین جلسه شورا ، یکی از نمایندگان رئیس هلال احمر تأکید کرد که تسریع در دریافت مجوزهای کار ویژه است. زیرا این سازمان سالهاست که استخدام نشده است. البته باید در نظر داشت که روند کار در هلال احمر داوطلبانه است ، مگر اینکه کاملاً ضروری باشد. ما همچنین باید مراقبت کنیم که تجربیات را با فراهم آوردن اشتغال به جوانان در کنار کار سخت ، با دقت انتقال دهیم.

سخنگوی هلال احمر گفت: “سیاست وزارت بهداشت در این زمینه توزیع واکسن به گروه های خاص از طریق شبکه های بهداشتی است.” هلال احمر هنوز مجوز تأمین واکسن را در داروخانه خود دریافت نکرده است ، اما به محض تغییر سیاست آماده ارائه واکسن خواهیم بود.

وی در پایان سخنان خود درباره تحویل انسولین تأکید کرد که “تمام فرآیندهای ورود انسولین به کشور با وزارت بهداشت است و ما فقط گیرنده سهمیه هستیم اما اگر وزارت بهداشت اعلام کند که برای واردات به کمک نیاز داریم “انسولین ، ما آماده خواهیم بود.” .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا