علمی و پزشکی

برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین

به گزارش شفاف. دکتر کریم هرمتی در جلسه شورای نمایندگان ماه سرخ گفت: از 10 اکتبر امسال تا 10 اکتبر ، 15 میلیون دوز واکسن هر هفته به کشور وارد می شود که در مجموع 60 میلیون دوز ویروس کرونا وارد می شود. امیدوارم با این تلاش ها و با واکسیناسیون همه ، گامی بزرگ برای حفاظت از کشور در برابر این بیماری برداشته شود.

او اضافه کرد: یکی از دلایل تسریع واردات واکسن ، کمک معاون اول رئیس جمهور است که جلسات منظمی دارد و حضور همه طرف ها برای صدور سریع مجوزها وجود دارد. ADC Red Moon ، به لطف این همکاری داخلی و ارتباط آن در صحنه بین المللی ، تا کنون به وعده خود عمل کرده و تلاش خواهد کرد تا واکسیناسیون ها را به موقع به کشور برساند.

رئیس جمعیت هلال احمر ADC خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد واکسن هایی که به کشور وارد می شود ، لازم است همه ارگان ها و نهادهایی که دارای واحدهایی به نام بهداشت و درمان هستند در واکسیناسیون در این زمینه شرکت کنند. نیروهای مسلح و هلال احمر آمادگی خود را اعلام کرده است و آنها می توانند بار وزارت بهداشت را برداشته و واکسیناسیون جهانی را تسریع کنند.

همتی با اشاره به مراسم آبن در عتبات عالیات گفت: “خدمات در نجف و کابالا مانند سالهای گذشته توسط زرد قرمز انجام می شود.” در این راستا تا حد امکان از قابلیت های بیمارستان تازه تاسیس نجف برای ارائه خدمات درمانی و درمانی به زائران استفاده خواهیم کرد.

طبق اطلاعات جمعیت هلال احمر ، رئیس انجمن هلال احمر C در ادامه این موضوع را در بخش مالی تأیید کرد: بخشی از هزینه ثبت نام خودرو در دفتر متعلق به هلال احمر هلال احمر است. منبع تامین مالی شخص حقوقی است که می تواند در دفتر ثبت نام کند. از آنجا که مقامات اعلام کرده اند که نیازی به ثبت مالکیت خودرو در دفتر نیست ، برخی از بودجه ماه قرمز کاهش می یابد ، و در این راستا ، ما پیشنهاد می کنیم که کنگره یک منبع مالی پایدار برای مردم ADC تعیین کند. قرمز با شرایط اضطراری روبرو نشوید. از سوی دیگر ، به دلیل واکنش شدید صلیب سرخ به شیوع کرونا در بسیاری از کشورها ، هزینه های زیادی در این بخش هزینه می شود ، که این امر تقاضای صلیب سرخ ماه قرمز برای منابع مالی را افزایش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا