حوادث

رییس جمعیت هلال احمر عید فطر را تبریک گفت

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به عموم مردم و همچنین رئیس جامعه ملی کشورهای مسلمان تبریک گفت.

گزارش سلام آنلاین، پیرحسین کولیوند در پیامی به مناسبت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان جهان تبریک گفت. متن پیام رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

«عید سعید فطر هدیه ای است از سوی خداوند متعال به مؤمنانی که با روزه داری، خانه دل را از جان خود دفع کردند و اخلاص و ایمان و ایثار را جایگزین آن کردند و جمعیت هلال احمر نیز به مستمندان و مستمندان خدمت می کند. خانواده های آسیب پذیر جامعه در ماه مبارک رمضان امسال با کمک داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر و با حفظ کرامت نیازمندان در نقاط مختلف کشور در خطرات مختلف کمک رسانی می کنند. تلاش این عزیزان برای آسایش و آرامش مردم در ماه جشن خدا به ویژه در امر امداد رسانی لیالی قدر و روز جهانی قدس مانند عبادت و باقیات الصالحات است. فرا رسیدن عید سعید فطر، عید سعید قربان، غفران و اخوت بر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مسلمین جهان و کشور مبارک باد. خدمات بزرگ خانواده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روزی سرشار از تفاهم، برادری، سعادت و بهروزی را برای امت اسلامی آرزومندم.

کولیوند همچنین در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همتای خود در کشورهای مسلمان تبریک گفت و نوشت: برای شما آرزوی سلامتی دارم.

امیدوارم ماه مبارک رمضان مایه خود و آرامش بهتر ما باشد و روحمان برای مغفرت نورانی شود. امیدوارم مناسبت های خوبی مانند اعیاد مسلمانان همیشه موجب فیض و برکت خداوند برای همه ما شود و روحیه انسان دوستی و فعالیت های انسان دوستانه ما را تقویت کند.

خداوند متعال برکت و محبت خود را به این دنیایی که تعدادی از برادران و خواهران عزیز ما در آن از جنگ و بیماری رنج می برند، عنایت فرماید. برای تسکین آلامشان دعا کنیم و اجر اطاعت و اعمال نیکمان را در این ماه داشته باشیم.

برای شما و همه کارمندان و داوطلبان جامعه ملی شما آرزوی موفقیت و شادکامی در کارهای بشردوستانه دارم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا