اجتماعی

یوسفی: توزیع نذورات باید در قالب پکیجی از اقلام خوراکی و بهداشتی دنبال شود

عضو شورای مدنی شورای اسلامی تأکید کرد: برای توزیع سوگند در طول ماه رمضان باید بسته ای در نظر گرفته شود که هم مواد غذایی و هم سلامتی را تأمین می کند و مستقیماً به افراد نیازمند تحویل داده می شود.

در مصاحبه با سلام آنلاین ، مجتبی یوسفی با اشاره به سوگند و سوگواری که در ماه محرم در مقابل کورونا برگزار شد ، اظهار داشت: با ورود محرم ، تسلیت خود را به افراد آزاد تسلیت عرض می کنم. برای همه مهم است که بدانند که امام حسین مردی آزاد بود و فرهنگ عاشورا یک فرهنگ آزادی و زندگی آزاد بود که او به همه آزادی خواهان تاریخ آموخت.

وی گفت: “ایران و همه کشورهای مسلمان و غیرمسلمان به ماه محرم و صفر با دیدگاه های عقیدتی و آموزشی نگاه می کنند و این ماه باید به پیشرفت های سیاسی – اجتماعی و اجتماعی منجر شود.” نعمت فرهنگ عاشورا است. .

وی گفت: “در ایالات متحده و در بسیاری از کشورهای غیرمسلمان ، وی همیشه از امام حسین به عنوان مردی که عاشق آزادی بود یاد می کرد و پیشرفت و توجه به فرهنگ Adura همیشه فراهم می کرد.” مبنای پیشرفت جامعه. در جامعه ما ، در عشق به امام حسین (ع) هیچ تفاوتی بین سیاست کاست با هیپ هاپ یا کمتر هیپ هاپ وجود ندارد و از کودکان گرفته تا اجداد ، همه با امام حسین (ع) عشق را ترک نمی کنند. ) نه .

وی افزود: ما همیشه در ماه رمضان همدلی و صمیمیت را بین اعضای جامعه مشاهده می کنیم و ترس از فرهنگ عاشورا همیشه ما را به جلو سوق می دهد. امسال به دلیل شیوع این ویروس شرور ، وضعیت کمی متفاوت از سالهای گذشته است. نوع عزاداری باید متفاوت از سالهای گذشته باشد. رعایت مسافت های اجتماعی و استفاده از ماسک ها مواردی است که باید در نظر بگیرید.

وی افزود: “نیروهای مذهبی همیشه بر اساس خرد عمل می کنند.” در عزاداری ها باید یکسان باشد. برای برگزاری مراسم باید برنامه ریزی دقیقی انجام شود و عزاداران باید از ماسک استفاده کنند و به مسافت اجتماعی توجه کنند. در بحث توزیع سوگند بهتر است کالاها و اقلام تهیه و به فرد محروم تحویل داده شود.

یوسفی در ادامه با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق برای عزاداری و سوگند یاد کرد و گفت: “ما برای برنامه ریزی هر دو مراسم و به گونه ای که به سلامتی هیچ عاملی نرسد ، به یک برنامه مشخص نیاز داریم.” . در توزیع هدایا باید بسته ای در نظر گرفته شود که هم مواد غذایی و هم سلامتی را تأمین می کند و مستقیماً به افراد نیازمند تحویل داده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا