بیشترین قربانیان سوانح ترافیکی بین ۲۵ تا ۳۸ سال دارند

بیشترین قربانیان سوانح ترافیکی بین ۲۵ تا ۳۸ سال دارند

مراسم اطلاع رسانی کتابهای کنترل استراتژیک انجام می شود.

براساس مراسم کتاب “مدیریت استراتژیک تحویل شهری” موسسه علوم Farja موسسه علوم و استاد دانشگاه در تالار بین المللی خورشیدی ایران اجرا شده است.

سران سیسید تیمور حسینی رئیس پلیس جاده رحجا گفت: حکمت جمعی می تواند مشکلی برای مسائل این کشور از جمله حمل و نقل و ترافیک باشد.

حسینی افزود: “تقریباً 5 ٪ از تولید ناخالص داخلی ما هر سال به دلیل آسیب و شرایط در کشور”. اگر در زمینه حمل و نقل در هر بخش از فرآیند و شرایط غفلت باشد ممکن است سالانه 6000 نفر وجود داشته باشد. مانند سال اول 1800 نفر از هموطنان خود را در یک تصادف رانندگی از دست دادیم.

وی گفت: “بیشتر سنین کسانی که به دلیل خطرات جان خود را از دست می دهند مولد و فعال هستند.” سن بین 1 تا 2 سال قربانی بیشترین تصادف رانندگی است. ما با چنین شرایطی روبرو هستیم و برای بهبود وضعیتی که داریم باید به تمام تلاش خود بپردازیم.

هوسینی گفت اگر در صورت زخمی شدن در ناتوانی جسمی مجروح شده ام در این مصدومیت مجروح شده است این به معنای قبل از آسیب آکنه در سال گذشته است.

رئیس پلیس گفت: “من فکر می کنم موضوعات بزرگ در زمینه حمل و نقل و ترافیک در آموزش و پرورش که تأکید می کند که همه ما مسئولیت اجتماعی برای بهبود این شرایط داریم.”

وی گفت: “ما در بین کاربران رانندگان اتومبیل ها و موتورسواران یا عابران پیاده در مورد مشکلات ترافیک و تصادف در معرض خطر هستیم.” همه ما سعی می کنیم آگاهی در مورد خطرات در جامعه را افزایش دهیم.

“در این کتاب ما سعی کرده ایم تا مؤلفه های مدیریت ترافیک و استراتژی مدیریت و حمل و نقل شهری را حل کنیم.” علاوه بر کل 2 ٪ محصولات داخلی رانندگی و افزایش تصادفات ترافیکی در مورد مشکلات اقتصادی آن بیشتر ترافیک صنعتی و صنعتی آن.
او فرومایه بود. اگر این مسئله را در نظر بگیریم می توانیم به طور مؤثر بهره وری بهره وری اقتصادی و صنعت خود را ارتقا دهیم.

هوسینی خاطرنشان کرد: حمل و نقل و ترافیک همه زیرساخت ها با تأکید بر اینکه هیچ اقدامی در کشور بدون پیوست های حمل و نقل مناسب و اتصال مناسب ترافیک انجام نمی شود. در این کتاب ما سعی کرده ایم به کسانی که علاقه مند به زمینه هایی هستند که می توانند بازخورد و دو و میدانی خوبی داشته باشند نشان دهیم.

نویسنده دیگر Tabatabai گفت: این کتاب بر مسائل مربوط به ترافیک و مسائل مربوط به ترافیک در شهر به ویژه مسائل مربوط به ترافیک شهری و تلاش برای ارائه راه حل به دلایل است.

وی افزود: یکی از دلایل ترافیک در این کتاب این است که در کشور ما کیفیت فقیر فقیر و شانگهای چین تنها وسیله نقلیه فریب خورده است. دلایل دیگر ترافیک این است که مدیر شهر ما این روش را نمی داند و یا وسیله تأمین مالی پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی پروژه های Ation به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه پروژه های حمل و نقل خارجی به ویژه حمل و نقل خارجی.

دلایل دیگر ترافیک یک مدیر شهر است که به عنوان راه حل تونل ترافیک و تقاطع تقاطع تقاطع بزرگراه روند دارد. ما یک سیستم حمل و نقل عمومی راحت و ایمن نداریم. قانون ما در مورد برنامه های راهنمایی و رانندگی و جنایات رانندگی استنشاق زیادی ندارد.

Tabatabai Ruzabadi گفت که مدیریت استراتژیک حمل و نقل یک پاسخ کلی به مسئله حمل و نقل است و سپس بخش های دیگری از کتاب را معرفی کرد.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا