اجتماعی

افزایش شمار قربانیان کروناویروس کهگیلویه و بویراحمد به ۲۳۶ نفر

تعداد مرگ و میر ناشی از مننژیت ویروس کهگیلویه و بویراحمد به 236 نفر می رسد
عکس ها اطلاعات بایگانی هستند

سلام آنلاین / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان عفونت های ویروسی در استان به 236 نفر خبر داد و گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته چهار هموطن “در این استان ، 19 نفر بر اثر بیماری کووید جان خود را از دست داده اند.”

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: در حال حاضر 407 بیمار مشکوک در بیمارستان استان تحت درمان هستند که از این تعداد 178 بیمار متخصص قلب و 25 نفر تحت درمان هستند. در بند مخصوصی معالجه می شود.
وی گفت که از مجموع 12172 مورد ویروس کرونا در Guillaume و Boadad گزارش شده است که در حال بهبود است.
امروز ، وی اذعان کرد که 467 نمونه از آزمایشگاه سلول و مولکول یوجین بدست آمده است که از این تعداد 49٪ مثبت بوده و بیشترین موارد مثبت در کولیگویی (40٪) ، بورآمد (33٪) بوده است. درصد) ساران گاز (12 درصد) ، والن (6 درصد) و دانا. (5٪) و بقیه در سایر شهرهای استان هستند.
دکتر یزدان پناه گفت: “در موج جدید ، تعداد موارد جدی افزایش می یابد که ممکن است به دلیل جهش های ژنتیکی ویروس باشد.” از طرف دیگر ، متاسفانه در این موج تعداد بیماران نیازمند خدمات ویژه افزایش یافته است. آنها باید با رعایت بهداشت ، به ویژه استفاده از موانع از راه دور و عدم حضور در جلسات ، به ویژه اجتماعات خانوادگی ، از سلامت خانواده و جامعه مراقبت کنند.
به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، افراد تنبیه شده با تأکید بر اینکه گزارش ها از مردم اخذ شده است ، قوانین انزوا را رعایت نکردند. برخی مجبورند در خانه های منزوی زندگی کنند که قانون آنها را مطابق با الزامات آنها نیست و در مکان های عمومی حضور دارند که با ایجاد نظارت هوشمند تحت نظارت قرار می گیرند و اقدامات قانونی لازم علیه متخلفان انجام خواهد شد
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا