استقرار آمبولانس تمام وقت در معدن طزره دامغان

استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان

سلام آنلاین/ سمنان مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان سمنان از استقرار آمبولانس و تجهیزات ایمنی در پایگاه امدادی تذره دامغان خبر داد.

یادگار احمدی اظهار داشت: به منظور تجهیز و بهبود خدمات امداد و نجات در معدن زغال سنگ آمبولانس و تجهیزات امداد و نجات توسط وزارت حراست تهیه و در پایگاه امداد و نجات منطقه تزره مستقر شده است. دامغان پیدا شد

وی افزود: با توجه به تعداد معادن زغال سنگ و وسعت نیروی کار در منطقه طزره آمبولانس کامل و 300 میلیارد ریال وام برای بهبود و بهبود خدمات امدادی و نجات به معادن واگذار شده است. .

وی افزود امروز در مراسم تشییع با حضور مسئولان استانی و منطقه ای آمبولانس به پایگاه امداد و نجات اعزام شد.

بر اساس اعلام اداره کل صنعت معدن و تجارت استان سمنان در مجموع 200 تجهیزات امداد و نجات شامل دستگاه تنفس مصنوعی تجهیزات آبیاری تجهیزات آبیاری اضطراری تجهیزات آبیاری تجهیزات و ملزومات اطفای حریق نیز به میزان میلیارد ریال تامین شد به پایگاه امداد ارسال شد.

وی افزود: 43 معدن زغال سنگ با ظرفیت 500 هزار تن در سال در منطقه تزره فعال است و بیش از 1800 نفر در این معادن مشغول به کار هستند.

به گفته احمدی استان سمنان با توجه به ظرفیت برتر ملی و رتبه استان در بخش معدن رتبه سوم تولید داخلی زغال سنگ را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا