بارندگی و کاهش دما در برخی مناطق کشور

بارندگی و کاهش دما در برخی مناطق کشور

رئیس مرکز ملی پیشگیری از خطرات اقلیمی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از کاهش دما در برخی نقاط کشور در روزهای آینده خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت وگو با سلام آنلاین. وی شرایط جوی کشور را گفت: در استان ساحلی خزر، کوراسان، شمال ادبیل از پنجشنبه تا شنبه (از 12 تا 14 متر) رگبار و رعد و برق موقت و وزش باد شدید است. از جمعه تا شنبه (23 تا 24 مهرماه) در خراسان رضوی بارش باران، رعد و برق، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

وی گفت: از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه (23 تا 14 مهرماه) بارش های پراکنده در جنوب استان کپ سان رخ می دهد.

رئیس مرکز ملی پیشگیری و مدیریت خطرات اقلیمی سازمان هواشناسی وضعیت جوی آخر هفته و اوایل هفته آینده را تشریح کرد: برای غرب، جنوب غرب، دامنه های میانی و جنوبی البرز. سواحل شرق و شمال شرق خزر کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (21 و 23 مهرماه) و همچنین نواحی جنوب غرب و شمال شرق کشور در روز شنبه (23 آنلاین) وزش باد شدید را تجربه خواهند کرد. ) و برخاستن گرد و غبار در برخی نقاط.

پنج شنبه (21 آنلاین) استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل و جمعه و شنبه (23 و 14 مهرماه) در شمال شرق. استان‌هایی که در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی قرار دارند، دمای هوا کاهش می‌یابد.

وی درباره شرایط آب و هوایی سواحل گفت: دریای خزر طی سه روز آینده و خلیج فارس در روزهای جمعه و شنبه بدتر می شود.

وی وضعیت آب و هوای پایتخت را تشریح کرد: آسمان جمعه تهران (23 آنلاین)، ابری ملایم، وزش باد شدید و وزش باد شدید در ساعت با حداکثر و کمینه دمای 27 و 16 درجه سانتی گراد و شنبه (23 آنلاین) است. از برف تا ملایم وزش باد شدید و تا چند ساعت دیگر افزایش می یابد و حداکثر و حداقل دمای آن 25 و 15 درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان در پایان گفت: اهواز و بوشهر با 37 درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با 18 درجه سانتیگراد سردترین استان کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا