وزش باد شدید در نیمه جنوبی و غربی تهران/ هوا فردا خنک‌تر می‌شود

کاهش دما و وزش باد در تهران طی هفته آینده

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در مناطق جنوب غربی و غربی استان و تداوم کاهش دما تا فردا (24 خرداد) خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین بر اساس تحلیل مدل سینوپتیک و نقشه پیش‌بینی، آسمان استان تهران طی 5 روز آینده نیمه ابری همراه با افزایش وزش باد در مناطق جنوبی و جنوبی غرق شدن ابر و افزایش ابر در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در مناطق جنوبی و غربی استان وزش باد شدید گاهی گرد و خاک و کاهش دید و در ارتفاعات گاهی بارش باران و وزش باد شدید همراه با رعد و برق و رعد و برق پیش بینی می شود. از امروز تا فردا (23 تا 14 خرداد) دمای هوا در استان کاهش می یابد.

از بعدازظهر سه شنبه (25 خرداد) به دلیل نفوذ سامانه بارشی به تدریج ابر افزایش می یابد و در ساعات آینده از چهارشنبه تا جمعه (26 تا 18 خردادماه) آسمان نیمه تا ابری ابری خواهد بود. ، گاهی باران می بارد. بارش باران، رعد و برق به ویژه در شمال مرداد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 42 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه تهران در 24 ساعت گذشته اعلام شد.

آسمان تهران فردا (24 خرداد) صاف و وزش باد تا ساعاتی دیگر با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد در روز چهارشنبه (25 خرداد) افزایش می یابد. وزش باد در ساعاتی از ظهر افزایش می یابد و حداقل دمای هوا 21 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا