محله به محله ایران، ظرفیت و فرصت فرهنگی و هنری است

محله به محله ایران، ظرفیت و فرصت فرهنگی و هنری است

سلام آنلاین/ آذربایجان شرقی وی گفت: تلاش ما همیشه این بوده که هنر انقلاب را در سراسر ایران دنبال کنیم.

محمدمهدی دادمان پنجشنبه 13 اسفندماه در افتتاحیه شعبه فیلم 29 بهمن تبریز گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در گوشه و کنار منطقه هنرمندان درجه یک با مهارت و دانش حضور دارند. و موضوعات و خرده فرهنگ های خاص در حوزه آن راه های زیادی برای بیان افکار عمیق مردم به زبان هنر فراهم می کند.

به گزارش سلام آنلاین، وی افزود: امیدواریم با نگاه درست مدیران فرهنگی روزی برسد که جوانان مستعد در عرصه فرهنگ و هنر مجبور به حضور در مرکز کشور نباشند. برای دیده شدن و بالعکس در منطقه ای که در آن زندگی می کند، می تواند از استعداد و نیروی خود استفاده کند.» در مورد مشکلات محلی خود.

امروز تلاش ما بر این است که سینما را به محیطی تبدیل کنیم که خانواده ها بتوانند بدون دغدغه و با خیالی آسوده در آن حضور داشته باشند و سعی داریم به ایجاد فضایی فرهنگی به معنای واقعی نزدیک شویم.

دودمان گفت: امیدواریم شبکه زیرساختی مورد نیاز برای فعالیت های فرهنگی هنری استان تکمیل شود و هنرمندان دغدغه زیرساختی نداشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت های محمدحسین بلاغی مدیر هنری سابق آذربایجان شرقی که به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب شده است، افزود: خرسندیم که بعد از 40 سال هنر به نهادی تأثیرگذار در فرهنگ تبدیل شده است. و انقلاب

وی گفت: سال گذشته اسناد زیست محیطی و نقشه توسعه هنری آذربایجان شرقی تدوین شد. از این حیث نتیجه می گیریم که کار ویژه استان باید روایت آذربایجان رهبری انقلاب باشد و امروز امیدواریم با تلاش نخبگان، اهالی هنر و جوانان این هدف محقق شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا