ورزشی

چگونه هنر، کیفیت زندگی را ارتقا می­‌دهد؟

در آنا بخوانید؛

هنر زندگی ما را تغییر می دهد. وقتی با هنر ارتباط برقرار می کنیم، در نهایت با درون خود ارتباط برقرار می کنیم. هنر به ما این امکان را می دهد که از درون ببینیم و به قلب خود گوش دهیم تا بفهمیم چه کسی هستیم و به چه چیزی اهمیت می دهیم.

به گزارش خبرنگار اخبار فیلم آنا، هنر واقعاً برای دنیای ما نعمت است. هنر چیزی است که ما در تجربه انسانی خود آرزویش را داریم. هنر به زندگی ما معنا می بخشد و به ما کمک می کند تا دنیای خود را درک کنیم. هنر بخش مهمی از فرهنگ ما است زیرا به ما امکان می دهد احساسات خود را بهتر درک کنیم. هنر درک ما را از خودمان عمیق تر می کند و حتی به ما اجازه می دهد تا در برابر ایده ها و تجربیات جدید باز باشیم. بنابراین، همچنان قلب و ذهن ما را باز می کند و آنچه را که در این دنیا ممکن است به ما نشان می دهد.

** هنر به ما این امکان را می دهد که با درون خود ارتباط برقرار کنیم.

هنر زندگی ما را تغییر می دهد. وقتی با هنر ارتباط برقرار می کنیم، در نهایت با درون خود ارتباط برقرار می کنیم. هنر به ما این امکان را می دهد که از درون ببینیم و به قلب خود گوش دهیم تا بفهمیم چه کسی هستیم و به چه چیزی اهمیت می دهیم. هنر به افکار، احساسات، خیالات و حقایق و تجربیات بیرونی ما مربوط می شود.

وقتی با آثار هنری ارتباط برقرار می‌کنیم، می‌توانیم هیجان را تجربه کنیم، زیرا اثر هنری ما را با تجربیات جدیدی آشنا می‌کند و به ما درک عمیق‌تری از احساسات و سؤالات ذهنمان می‌دهد. ما را از وجود آنها قبلاً بی خبر می کند. هنرمند عاشق خلق کردن است زیرا از این طریق می تواند با هسته درونی خود ارتباط برقرار کند و بیشتر درباره خود و پتانسیل واقعی خود بیاموزد.

اما ما انسان ها باید خود را با هنری که دیگران خلق کرده اند پر کنیم. هنر ما را با ایده های کاملاً جدیدی آشنا می کند که قبلاً هرگز ندیده ایم. این تجربیات به ما این امکان را می دهد که درون خودمان را ببینیم زیرا به عنوان یک انسان بر اساس ارتباط عاطفی که با آن اثر هنری برقرار می کنیم، تصمیم می گیریم چه چیزی ببینیم و چه احساسی داشته باشیم. وقتی این چیزها را بدانیم، می توانیم زندگی شادتر و سالم تری داشته باشیم زیرا می دانیم هدف ما از زندگی چیست و چه داریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا