علمی و پزشکی

۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

در مقاله بعدی خواهید خواند که چرا نباید تلفنهای همراه خود را در هشت مکان شارژ کنیم. “

1. فرودگاه

فرودگاه ها اغلب دارای جعبه های شارژ تلفن همراه هستند. در صورت اتصال تلفن همراه خود به کابل شارژ ، ممکن است تلفن همراه شما آلوده شود و در موارد نادر اما اطلاعات واقعی ممکن است دستگاه شما به خطر بیفتد.

۲. پریز برق قطار

قدرت قطار غالباً افزایش می یابد ، که ممکن است در چنین مقیاس بزرگی به عنوان قدرت یک لامپ نوری ابراز نشود. اما در دستگاه شما می تواند باعث آسیب دیدن تلفن های همراه شود.

3 هتل هتل

بیشتر هتل ها تنظیمات تلفن شما را با اتصال به Wi-Fi یا استفاده از کابل شارژ تغییر می دهند ، این به شما امکان می دهد برخی از برنامه ها را بدون هیچ گونه آگاهی نصب کنید.

4 اجاره اتومبیل

استفاده از کابل شارژر تاکسی می تواند باعث سرقت داده ها یا ویروس ها در سیستم عامل تلفن همراه شما شود.

5 جاذبه ها

اتصال تلفن همراه خود به غرفه های گردشگری و مغازه ها به افراد مخرب این حق را می دهد تا ضبط صدا و تلفن دوربین خود را تنظیم کنند.

6. خرید از طریق

اتصال تلفن همراه خود به متن ، به سوء استفاده کننده اجازه می دهد تا به لیست مخاطب ، متن ، صدا و سیما ، و همچنین عکس ها و فیلم های شما دسترسی پیدا کند.

7 کتابخانه

به نظر می رسد همه چیز در کتابخانه ایمن نیست. هنگامی که تلفن همراه خود را به یک کابل شارژ متصل می کنید ، به شما اجازه می دهد تا اطلاعات تلفن همراه خود را با کلیک روی یک دکمه برای به روزرسانی برنامه به اشتراک بگذارید.

8 شما قهوه می خرید

بیشترین سرقت اطلاعات از طریق شارژ کردن کابل ها در کافه ها اتفاق می افتد. متجاوز در این شرایط تلفن همراه خود را با استفاده از کابل که به تلفن همراه خود وصل کرده اید کنترل می کند و اطلاعات مورد نظر خود را از تلفن همراه شما بازیابی می کند.

17302

دکمه بازگشت به بالا