عمومی

۴۰۶ میلیارد تومان رهاورد سفر رئیس جمهور برای توسعه شهرستان دشتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عبدالله نادری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اینکه دستاوردهای سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به دشتی رضایت بخش بود، گفت: گازرسانی به این روستا، احداث دیوار در روستای قریب الوقوع ایستگاه هواشناسی واریته ها به پایان رسید. از مجتمع آبرسانی روستایی، لایروبی بندر خلیج لاور، تکمیل درمانگاه تخصصی بیمارستان زینبیه، تکمیل بیمارستان زینبیه خورموج از جمله مصوبات است.

وی افزود: تکمیل سالن ورزشی کل و چاوشی و ساخت رختکن ورزشگاه دوم، ساخت مسکن نیازمندان، مدرسه و خانه جهان، تکمیل پروژه آموزش و پرورش و سلامت اتمام پروژه ورزشی نیمه تمام طراحی سالن های ورزشی، پروژه های عمرانی و زیرساخت ها و اماکن عروسی جوانان از جمله این پروژه ها است.

نادری افزود: برای اجرای این پروژه ها 406 میلیارد تومان وام مصوب شده و با تخصیص به موقع این وام ها شاهد تحول مثبت در شهرستان خواهیم بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای تکمیل سد باغان یک میلیارد و 453 میلیون تومان از محل اعتبار مصوب شده است و تکمیل این سد نقش مهمی در تامین آب صنعتی و تقویت حوضه آب های زیرزمینی خواهد داشت.

نادری افزود: در کنار این برنامه‌ها، پیگیری‌های خوب دیگری از طریق تعدادی از وزرا در حال انجام است که به زودی اعلام می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا