۲ فینالیست ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان

۲ فینالیست ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان

در پایان دور مقدماتی 5 وزن اول کشتی گیران جوان جهان در اردن، دو نماینده ایران به فینال، دو کشتی گیر به دیدار رده بندی و یک نماینده به تیم بازنده رفتند.

به گزارش سلام آنلاین، دور مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان امروز (دوشنبه) در امان، پایتخت اردن برگزار شد و در نهایت دو نماینده ایران به فینال راه یافتند یک کشتی در وزن 48 کیلوگرم تیم بازنده آرمین شمسی پور بود و امیرمهدی سعیدی نوا در وزن 65 کیلوگرم راهی فینال شد. عمادرضا محسن نژاد در وزن 80 کیلوگرم و علی اصغر دادبخش در وزن 110 کیلوگرم با هم رقابت کردند و امیرعلی حیدری نیز در وزن 55 کیلوگرم شکست خورد.

نتایج کشتی ما به شرح زیر است: آرمین شمسی پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در وزن 48 کیلوگرم کالویان ایوانف از بلغارستان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و به دور بعد راه یافت.

وی در این دور با نتیجه 8 بر صفر امره امرهوف از آذربایجان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

شمسی پور در این مرحله ییدیگه تولیتایف از قزاقستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به فینال راه یافت.

وی در فینال به مصاف حسین الدین عبد کریم اف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن 55 کیلوگرم امیرعلی حیدری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم ایلیا کندالین از روسیه را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد.

وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آلپامیس بولاتولی از قزاقستان با نتیجه 10 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در آخرین دیدار به مصاف تیم بازنده رفت.

حیدری در این گروه به مصاف یوکی هیروهاشی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی به مصاف یوریک مخیتاریان از ارمنستان می رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر زید ناگوج از اردن را شکست داد.

وی در دور بعد آرسنی کایسین از مولداوی را 2 بر صفر شکست داد و گل فنی و مقدماتی فینال را به ثمر رساند. وی در این دور فیاض بک اشیر میرزاییف از ازبکستان را 9 بر یک شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

سعیدی ناوا در این مرحله با نتیجه یک بر یک از سد ناراک گریگوریان از ارمنستان گذشت و راهی فینال شد.

وی در فینال به مصاف ولادیسلاو پوکوتیلو از اوکراین می رود.

در وزن 80 کیلوگرم عمادرضا محسن نژاد در دور نخست 3 بر صفر شاه جهان شوکتوف از ازبکستان را شکست داد.

او در دور دوم دوشان استوکیچ از صربستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. آنها در این دور با نتیجه 6 بر 5 اجیت ساری از ترکیه را شکست دادند و راهی نیمه نهایی شدند. محسن نژاد در این مرحله مقابل میخائیل شکارین از روسیه با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و راهی جدول رده بندی شد.

در وزن 110 کیلوگرم، علی اصغر دادبخش پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر یک اولانکنداس اوتیگنوف از قزاقستان را شکست داد.

وی در دور بعد و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 از سد سیران کایراکاسیان از ارمنستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

دادبخش در این مرحله مقابل ایوان یانکوفسکی از اوکراین با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و به جدول رده بندی صعود کرد.

رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (سه شنبه) ساعت 18:30 برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا