فرهنگ و هنر

یک جایزه بین المللی برای نوید محمدزاده و مهران احمدی

اطلاعات تکمیلی:

«آکتور» تنها نماینده ایران در بخش رقابتی اصلی جشنواره بین‌المللی کمپ سرین آلمان می‌تواند نشان افتخار رقابتی این جشنواره را دریافت کند.

این اولین بار است که در کمپ سرین همراه با جایزه بزرگ، مدرک افتخاری متوالی اعطا می شود. این جایزه دومین موفقیت بین المللی «بازیگر» در دومین حضور جهانی سریال محسوب می شود.

در بیانیه رسمی منتشر شده توسط سایت جشنواره، آمده است: «نیما جاویدی، خالق بازیگران، سریالی جذاب و تکان دهنده درباره دو بازیگر بیکار ساخته است که دور می زنند، بگذار دنیا وارد صحنه آنها شود.»

در بخش رقابتی اصلی جشنواره، مجموعه «بازیگران» با محصولات کمپانی‌های بزرگی مانند برادران وارنر به رقابت پرداخت. دیسکاوری و استودیو آمازون جایزه اصلی مسابقه برنده برنامه «من یک باکره هستم» از پلتفرم پرایم آمریکا شد.

کسب جایزه بزرگ فستیوال سریزمانیا فرانسه از جمله افتخاراتی است که این «بازیگر» پیش از این برنده شده بود. علاوه بر این، این اثر در مجموعه جشنواره بین المللی ترانسیلوانیا، یکی از معتبرترین جشنواره های اروپا و شرق اروپا، به نمایش درخواهد آمد.

نهمین دوره جشنواره بین المللی Seriecamp، بزرگترین جشنواره سریال در اروپای غربی، از 13 تا 17 ژوئن در شهر کلن برگزار می شود.

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا