کشف ۶۰ میلیاردی داروی دام و طیور قاچاق در جنوب تهران

کشف ۶۰ میلیاردی داروی دام و طیور قاچاق در جنوب تهران

پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار بسته مواد مخدر برای قاچاق دام و طیور از یک انبار در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اعمال اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبارهای غیرمجاز در جنوب شهر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در ادامه مشخص شد مقادیری کالای خارجی غیرمجاز کشف و ضبط و در انباری در شور آباد نگهداری می شود.

وی گفت: اجناس خارجی از شهرهای جنوبی با کامیون به مناطق اطراف تهران منتقل می‌شود و ساخت و سازها ادامه دارد تا این کالاها در بازار توزیع شود.

افشاری با اشاره به هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی و اخذ مجوزهای لازم برای انجام این عملیات، گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در حین کشف محل مورد نظر یک انبار تجاری است. کالاهای موجود در سامانه وزارت بهداشت. آنها همچنین مشاهده کردند که در بازرسی های گمرکی مقادیر زیادی داروهای دامپزشکی و داروهای دامپزشکی کشف شد و اسناد گمرکی ارائه شده برای این محصولات در سال گذشته وجود داشت و در واقع کشفیات قاچاق بوده است.

رئیس پلیس اقتصادی تهران بزرگ گفت: در این محل 7 هزار و 560 بسته مواد مخدر برای دام و طیور کشف شد و کارشناسان ارزش این کالای قاچاق را 60 میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته وی، در این پرونده پرونده مربوطه به همراه متهم در اختیار دادگاه قرار گرفت. تحقیقات بیشتر در مورد این موضوع هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا