حوادث

کشاورزان و دریانوردان بوشهری مراقب باشند

ب‌نیوزاب‌ینونیوز:

فرج الله شکوهی پور از ورود سامانه بارشی جدید و افزایش ناپایداری جوی و دریایی از روز سه شنبه خبر داد.

وی افزود: با رسیدن بارندگی ها به غرب و جنوب غربی کشور و شروع امواج جوی جدید و ناسازگاری دریایی ، که از عصر سه شنبه تا پایان جمعه در دریا و در استان ها گاهی اوقات باران و رعد و برق می بارد. برق با وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوهای خاطرنشان کرد: وقوع اوضاع ناپایداری آب و هوا و دریا در روز پنجشنبه در نیمه شمالی و سواحل شمالی استان جدی تر است.

ارتفاع موج ها را افزایش دهید

شکوهی پور تأکید کرد: پس از وزش باد ، انتظار می رود امواج تا ارتفاع بالا بروند.

وی با پیش بینی بارش پراکنده باران در دریا در روز سه شنبه افزود: روز چهارشنبه بیشتر نوار ساحلی استان و مناطقی از قسمت شمالی استان شاهد باران سبک و پراکنده و گاهی وزش باد خواهد بود. فوت کردن، دمیدن “

مدیر هواشناسی بوشهر گفت: روز پنجشنبه بارندگی های شدید در مناطق شمالی استان و مناطق ساحلی به ویژه در دیلم و گناوه و برخی از ارتفاعات دشتستان شدت گرفت. با رعد و برق و وزش باد شدید. انتظار می رود

امکان طغیان معابر

وی افزود: “روز جمعه ، سواحل و برخی از نقاط استان با بارش پراکنده باران ، گاهی اوقات همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده مواجه خواهد شد.”

شکوهی پور از آبگرفتگی معابر عمومی در نواحی شمالی استان از جمله دیلم و گناوه به ویژه در روز پنجشنبه خبر داد و گفت احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل در مناطقی از استان های همجوار هم مرز وجود دارد دیلم و گناوه.

وی اظهار داشت: توصیه می شود که قایقرانان و کشاورزان آماده باشند و اقدامات احتیاطی لازم را در برابر حوادث احتمالی در این مدت انجام دهند.

دکمه بازگشت به بالا