اجتماعی

کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز

به گفته شرکت پایش کیفیت هوای تهران ، بعد از ظهر شرایط بدی برای گروه های حساس در نقاطی از تهران پیش بینی می شود.

به گزارش سلام آنلاین بر اساس پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در صبح روز جمعه (4 سپتامبر 1400) ، کیفیت هوا در اکثر مناطق به دلیل کاهش تردد در تعطیلات در حد قابل قبول خواهد بود. و تهویه موثر و گسترش آلودگی در طول ساعتها گذشت

همچنین در طول روز ، همراه با افزایش ناپایداری جوی ، سرعت باد افزایش می یابد و با وجود احتمال انتشار گرد و غبار در مناطق آسیب پذیر ، شرایط مطلوبی برای انتشار سموم فراهم می شود.

علاوه بر این ، وجود عوامل کافی در زمان معینی از بعد از ظهر باعث تولید آلاینده های ازن می شود که به نوبه خود منجر به شرایط نامطلوب برای گروه های حساس در برخی مناطق می شود.

کاهش سرعت باد تا صبح شنبه (4 سپتامبر 1400) ، همراه با افزایش تردد صبحگاهی در اولین روز هفته ، باعث افزایش غلظت ذرات معلق و کیفیت هوا در منطقه می شود. تردد زیاد در شرایط ناسالم خواهد بود. مناطق. تیم

ادامه این شرایط جوی در طول روز از پراکندگی سموم جلوگیری می کند و با افزایش دما به دلیل افزایش تولید و آلودگی ازن در برخی مناطق می تواند کیفیت هوا را کاهش دهد.

به گفته شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، با جو آرام و بدون باد تا آخرین ساعات روز شنبه ، افزایش غلظت ذرات معلق و ایجاد شرایط نامطلوب برای گروه های حساس در شلوغ ترین مناطق پیش بینی می شود.

به گزارش سلام آنلاین ، آلودگی در شاخص هوای پایتخت در 24 ساعت گذشته “ذرات کمتر از 2.5 میکرون” با میانگین 81 است و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبولی قرار دارد. آلودگی شاخص فعلی “ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون” با میانگین 79 و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا