علمی و پزشکی

کاهش محدودیت‌های سفری در دانمارک

بر اساس یک گزارش شفاف به نقل از مجله Forbes ، دانمارک به یکی از معدود کشورهای اروپایی تبدیل شده است که با کاهش محدودیت های سفر ، گردشگری را از سر می گیرد.

اکنون دانمارک به گردشگران از اتحادیه اروپا و منطقه شینگن اجازه ورود قانونی به این کشور را می دهد.

قطعنامه جدید دانمارک ، که از 14 مه به اجرا درآمد ، به افراد اتحادیه اروپا و اسکاتلند اجازه می دهد تا با رنگ نارنجی یا زرد وارد کشور شوند. پیش از این فقط سفرهای مهم به دانمارک امکان پذیر بود.

محدودیت های سفر برای گردشگران سرخ همچنان برقرار است ، اما هم اکنون اتحادیه اروپا و منطقه شینگن در هلال احمر نیستند. در نتیجه ، دانمارک اکنون به روی جهانگردان از سراسر اتحادیه اروپا و منطقه شینگن باز است.

با این حال ، مسافران باید قبل از پرواز اثبات نتیجه منفی آزمایش تاج را ارائه دهند. البته این قانون در مورد مسافرانی که از کشورها و مناطق زرد رنگ سفر می کنند اعمال نمی شود.

مسافران نارنجی که مایل به سفر به دانمارک هستند و قادر به اثبات واکسیناسیون و ایمنی در برابر ویروس کرونا هستند و آزمایش منفی برای کرونا دارند ، اجازه ورود به دانمارک را دارند. افراد دارای این معلولیت باید حداقل چهار روز جدا شوند تا نتایج نهایی آزمایش عروقی آنها ثبت شود.

از 12 ماه مه ، تعداد افراد آلوده به ویروس در دانمارک 262159 نفر و تعداد کشته شدگان ویروس 2499 نفر بوده است.

پس از ممنوعیت استفاده از واکسن Astrazenka ، روند واکسیناسیون در دانمارک به تأخیر افتاد. تا به امروز ، 27.52٪ از دانیس ها حداقل یک ویروس کرونا دریافت کرده اند و 16.72٪ نیز به طور کامل واکسینه شده اند.

دکمه بازگشت به بالا