اجتماعی

چهاردهمین محموله واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد کشور شد

در مجموع 14 مورد تحویل کروناویروس که توسط انجمن سرخ مسی با 1،110،000 دوز سازماندهی شده بود ، روز یکشنبه 24 مرداد در فرودگاه امام خمینی به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر کریم همتی ، رئیس انجمن سرخ سرخ ، از دومین واردات ویروس کرونا که هفته گذشته توسط جامعه سازماندهی شده بود ، خبر داد و گفت که با چهارده واردات واکسن به کشور. صلیب سرخ تمام تلاش خود را برای تسریع استفاده از آن انجام خواهد داد. در فرایند واکسیناسیون عمومی ، و این روند ادامه دارد.

همتی نحوه واردات واکسن توسط جمعیت هلال احمر را توضیح داد و گفت: “این جمعیت به دلیل ماهیت بین المللی خود ، عضو جنبش صلیب سرخ و هلال احمر است که به صلیب سرخ چین کمک می کند. و مقامات کشور به قرارداد و همچنین قرارداد تولید کننده برای تولید واکسن کرونا را فسخ کنید.

وی گفت: واردات واکسن از چین به ایران مانند گذشته توسط ماه سرخ انجام می شد و کالاهای دریافتی در فرودگاه امام خمینی (ره) به نمایندگان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در محل تحویل داده می شود. مرحله نهایی.

وی گفت: هفته گذشته ، دو محموله واکسن و در مجموع 14 محموله ، شامل 15 میلیون و 960،000 دوز ویروس کرونا ، با 16 پرواز به کشور ارسال شد.

رئیس صلیب سرخ به تاکید رهبر عالی کشور بر “ارائه واکسن به هر وسیله ممکن در کشور” اشاره کرد و افزود: و تا واکسیناسیون کامل جامعه ، واردات واکسن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا