عمومی

چرا بُغض مردم در قصه خرید سیسمونی نوه آقای قالیباف از ترکیه ترکید؟

زیرا صرف خرید سیمان از خارج از کشور جرم نیست و نوشته شدن روی پای مسئولی که کار دختر و داماد یک مسئول را انجام می دهند غیر منطقی است. اگرچه در بسیاری از موارد آگاگادس از رانت و اعتبار پدر استفاده می کند که در جمهوری اسلامی نمونه است، اما در برخی موارد ممکن است پسر یک مسئول اراده یا وسایل شخصی خود را داشته باشد که ربطی به پدر ندارد. فعالیت های غیرقانونی یا قوانین یا عرف خارج از ارتباطات و تجهیزات تجهیزات رسمی سامانه.

در این موارد مسئولین ذیربط موظفند در مواقع لزوم مخالفت خود را رسماً اعلام و از اتهامات ساقط کنند.
به نظر من این نکته ای است که عموم مردم آن را درک می کنند و به آن توجه می کنند، اما با این وجود چرا این همه چیز جدید به سرعت در اینترنت منعکس می شود و به قالیباف هجمه گسترده ای می شود؟

در سال های اخیر جامعه حداقل سه گزارش و گزارش از سوء استفاده در محیط های کاری و مسئولیت های قالیباف در دوران شهرداری را شنیده است:
1. املاک نجومی
2. تخلفات بزرگ عیسی شریفی، معاون قالیباف
3. فیلم لو رفته از 8 تریلیون سوء استفاده در سپاه
هر سه پرونده ارتباط تنگاتنگی با مسئولیت قالیباف دارد و پرونده در دادگاه علنی در حال رسیدگی است و آزادی یا عدم آزادی قالیباف در دادگاه مخفی بررسی می شود و قابل بازجویی است. حکم صادر شده است.
در مورد سوم، رهبر معظم انقلاب که از همه انتظار دارند دستور صریح و صریح رسیدگی به این پرونده را صادر کنند، با افشای این روزنامه در فضای مجازی، افکار عمومی را شوکه کرد که البته توسط خود عنصر سپاه انجام شد. ، به آن می گویند اسراف و پراکندگی ضد انقلاب!

علاوه بر این، قالیباف با تمام اعتماد به نفس ناشی از احساس برتری، حاضر نیست حداقل در مصاحبه با خبرنگاران برای توضیح علنی ادعاهای خود حاضر شود.
علاوه بر این، قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه از جمله مسئولانی بود که به نمایندگی از دین انقلابی، تفکر ضد آمریکایی ضد عاشورا و لزوم توجه به شرایط موضع گیری قاطعانه ای داشت. از شاخه ابی طالب و همچنان تحریم هایی که بخش بزرگی از مردم ایران را در فقر و ننگ و بدبختی فرو می برد و با تاخیر هر روزه معامله صدها میلیون دلار خسارت به کشور و مانند سایر انقلاب ها وارد می کند. . و افسران حرفه ای! مردم از رنج میلیون ها و میلیون ها خانواده زیر خط فقر رنج نمی برند و طبقه متوسط ​​در حال نابودی است.

همچنین فرزند فرمانده کل قوا در نهاد تصمیم گیری در خصوص مذاکرات برجامی که در آن اسناد قانع کننده ای مبنی بر ساخت کشتی پسرش برای فروش نفت و فرار از تحریم ها منتشر شده بود اما این کار را نکرد. پاسخ قانع کننده ای به ملت است در مورد این همه جفا، ظلم و ستم انقلاب دینی و ریاکاری که توسط هیچ مسئول و نهادی قابل تحمل نیست.

با این مدل حکومت داری و حکمرانی مردم حق ندارند با دیدن خبر زلزله خرید دختر و داماد و همسر سردار قالیباف، رئیس جمهور انقلابی و شورای استانداری، عصبانی شوند. و فضای مجازی را پر از تحلیل های مختلف قالیباف کنیم؟ !

به نظر من هرکسی که بگوید مردم چنین حقوقی ندارند چه به عنوان شریک و چه به عنوان ذینفع از این الگوی ضعیف حکومت داری در کشور و یا روانی است که مسلماً مقصر نیست.

دکمه بازگشت به بالا