اجتماعی

قالیباف: مطالبات و خواسته‌های بحق پرستاران را پیگیری می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی بر ادامه مطالبات درست پرستاران تأکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، محمد باقر قالیباف در ویدئویی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد ، گفت: “ما در جامعه خود با دو گروه از مردم روبرو هستیم. آنها برخی از کارهای مهم را ندارند و آنچه را که به خوبی انجام می دهند انجام نمی دهند ، اما بسیار پر سر و صدا هستند و دوست دارند همیشه دیده شوند. بارها آنها کوچکترین کار را می کنند ، شکایت و غر زدن ، و ما هرگز کمتر چیزی ندیده ایم.

وی گفت: برخی دیگر از افراد در جامعه ما هستند كه كارهای مهمی انجام می دهند كه بسیار م highlyثر هستند و به زندگی ، زندگی و دارایی همه افراد می پردازد. قدرشان را بدانید وقتی نیستند. پرستاران خوب ما از این گروه هستند.

قالیباف گفت: “در طی دفاع خالص در آن شرایط دشوار ، ما فهمیدیم که مبارزان چقدر مهم هستند.” آنها غیر منتظره کار کردند و کار کردند. اخیراً ، شاید بسیاری از جوانان ما دیده اند که چگونه داعشی ها هنگام ورود داعش به مرزهای ما در عراق ، فداکاری و فداکاری کردند. وقف همیشه عامل پیروزی بوده است و امروز ما می خواهیم برای شما روشن کنیم که پرستاران و خواهران و برادران خوب نمونه های واقعی ایثار ، مهربانی و کوشش هستند و ما صادقانه به همه شما افتخار می کنیم شما یک قهرمان بزرگ ملت ایران هستید و داستان ارادت خود را در طول تاریخ نسل به نسل و توسط جوانان و مردم کشور بدون در نظر گرفتن ایستادگی خود بیان خواهید کرد. خودتان نجات پیدا کرده اید و چگونه بدون تجهیزات و ابزار درگذشت. عزیزان خود را نجات دهید.

وی با بیان اینکه نیمی از پرستاران کشور در هنگام تاج گذاری آسیب دیده اند و یک یا سه بار به ویروس مبتلا شده اند ، گفت: “من این افراد را در بیمارستان دیدم و با آنها صحبت کردم.” تقریباً 100 پرستار ما کشته شدند. امیدوارم همه ایرانیان قدر فرشتگان و فدائیان شما را بدانند. فقط امروز ما کاملاً درک می کنیم که شما چگونه روز تولد هرات زازپ (فیبی) را به عنوان “روز پرستار” تعبیر می کنید.

وی گفت: “با حضور خود در تم کرونا ، شما نشان دادید که الگوی واقعی امروز هستید.” امروز به همه شما پرستاران عزیز تبریک می گویم.

در پایان ، قالیباف گفت: “من و امثال شما ، بندگان من ، متعهد به حمایت از کسانی هستیم که خدا می خواهد و در جستجوی خواسته های قانونی و امنیتی از آنها غافل نخواهند شد. کار شما و ادامه کار شما. ” برای شما آرزوی سلامتی ، خوشبختی و عاقبت بخیری در کنار خانواده خود دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا