اجتماعی

قالیباف: بانوان رهبران اساسی و پایه اصلی تربیت در جامعه هستند

قالیباف: زنان رهبران اصلی و پایه های آموزش در جامعه هستند

رئیس شورای اسلامی ضمن جشن تولد مادر زاها و تولد هرات زازارا (PBU) تأکید کرد که “بدون شک خوشبختی یا بدبختی در هر جامعه ای به زنان آن جامعه بستگی دارد.” زیرا این زنان و مادران جامعه هستند که رهبران و پایه های اساسی آموزش در جامعه هستند.

به گزارش سلام آنلاین ، محمد باقر قالیباف ، در ابتدای جلسه علنی امروز ، در سخنرانی قبل از جلسه ، ضمن گرامی داشت ولادت حضرت زهرا (س) ، گفت: “من به همه زنان تبریک می گویم ، بدون شک ، بدبختی در هر جامعه ای به زنان آن جامعه بستگی دارد. از آنجا که زنان و مادران رهبران و اساسی برای آموزش در جامعه ما هستند ، فرهنگ مادی ، تثلیث و معنویت نیز ریشه در این داستان مهم دارد.

“پیروزی های انقلاب ، ادامه انقلاب ، دوران دفاع ناب و شرایط دشوار اقتصادی فعلی نشان می دهد که زنان و زنان ایرانی می توانند سطح بالایی از مشارکت ما را بازی کنند که ما آن را درک کرده و از آن قدردانی کنیم. مبارزه خاموش مادر عزیز ایرانی ما. و ما از فداکاری و زحمات این عزیزان برای مردم و انقلاب قدردانی می کنیم ، برای آنها بهترین ها را آرزو می کنیم و به همین مناسبت به ویژه به زنان تبریک می گوییم. مفاخر مجلس. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا