تازه های کسب و کار

چاپ فلز چیست برای چه مصارفی مورد استفاده قرار میگیرد ؟

شاید کلمه چاپ فلز زیاد به گوش شما نیز خورده باشد. تا به‌ حال به این فکر کرده‌اید که چاپ فلز چیست و آیا واقعا به‌ ظاهر عکس شما می‌افزاید ؟ به‌ طور خلاصه می‌شود گفت که چاپ روی فلز نوع بسیار پیچیده‌ای از دکوراسیون دیوار است که ورق‌های آلومینیوم را با هسته پلاستیکی و کاغذ عکس باکیفیت آزمایشگاهی ترکیب می‌کند. چاپ روی فلز به دلیل ظرافت، استحکام و کیفیت به چاپ فوق‌العاده معروف است. چاپ فلز علاوه بر استقامت باورنکردنی که دارد، دارای کیفیت چاپی است که با هر فرمت موجود در بازار رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: چاپ فلز و هرآنچه که باید در مورد چاپ روی فلز بدانید

چاپ روی فلز قطعات هنری مدرن و با کیفیت بالا هستند که از یک صفحه فلزی براق، معمولا آلومینیوم، ساخته‌شده‌اند و با هر تصویر دلخواه شما لایه‌بندی شده‌اند. چاپ فلز یک قطعه هنری دیواری است که ظاهری تمیز، مدرن، صنعتی و با کیفیت بالا دارد. چاپ‌ های فلزی روی آلومینیوم چاپ می‌شوند. این قطعات جذاب برای خانه شما یا به‌عنوان هدیه برای کسی که دوستش دارید بسیار عالی است. چاپ‌ روی فلزی در برابر محو شدن، رطوبت و خراش مقاوم هستند بنابراین عناصر کاملی برای چاپ یک دیوار مدرن فلزی در داخل یا خارج خانه شما هستند.

فواید چاپ روی فلز

چاپ‌های فلزی بادوام، مقاوم در برابر خط و خش و ضدآب هستند و آن‌ها را به قطعه‌ای مناسب برای آویزان کردن در هر مکانی تبدیل می‌کند. چاپ عکس روی یک قطعه فلزی به عکس شما جلوه‌ای صنعتی و مدرن به دیوارهای شما می‌بخشد و نیازی به قاب ندارد. هنگام سرمایه‌گذاری روی چاپ فلز فواید زیادی را به دست می‌آورید که به چند مورد آن اشاره‌کرده‌ایم:

چاپ فلز برای چه مصارفی مورد استفاده قرار میگیرد؟

  • چاپ فلز به‌ طور قابل‌ توجهی دوام را افزایش می‌دهد
  • یک فویل مخصوص مقاوم در برابر اشعه ماوراءبنفش تصویر شما را می‌پوشاند.
  • کاغذ عکس باکیفیت آزمایشگاهی

چرا چاپ فلز ؟

چاپ‌های فلزی از طراحی بدون قاب استفاده می‌کنند و ظاهری تمیز و مدرن به عکس می‌دهد. شما مجبور نیستید با قاب‌بندی یا تطبیق قطعه سروکار داشته باشید و هنر به‌محض رسیدن آماده است. هنر فلزی به دلیل مواد بادوام و سطح حرفه‌ای، طول عمر بسیار زیادی دارد. دور از ذهن نیست که بگوییم در ۲۰ سال آینده نیز مانند روز اول است. علاوه بر طول عمر چاپ‌های فلزی، ضد خش و ضد آب هستند. درست است، می‌توانید آن را در آشپزخانه، حمام، اتاق بازی یا حتی در خارج از خانه آویزان کنید، بدون نگرانی که آسیب ببیند یا خراشیده شود. می‌توانید خیالتان راحت باشد که بدانید آثار هنری در طول زمان بکر باقی می‌مانند. ازنظر ظاهر عکس شما، ممکن است از نمایش درخشان آن بر روی چاپ فلزی شگفت‌زده شوید. ازآنجاکه تصویر در ورق آلومینیومی تزریق می‌شود، نه در بالای آن، واضح‌تر و درخشان تر می‌شود. به‌عبارت‌دیگر این فرایند تصویر شما را می‌گیرد و زیبایی آن را بزرگ می‌کند.

چاپ روی فلز از چه چیزی ساخته‌ شده است ؟

به طور کلی چاپ روی فلز به کمک چاپ فلت بد انجام خواهد شد تا تصاویر کیفیت بهتری داشته باشند. اما درواقع یک چاپ فلزی از یک پانل کامپوزیت سه‌ قسمتی ساخته‌شده است که از دو ورق آلومینیومی باریک در هر دو طرف یک هسته پلاستیکی سبک‌ وزن مشکی تشکیل‌ شده است. این ترکیب مبتکرانه به کمک چاپ فلت بد، راز تعیین‌کننده کیفیت چاپ فلزی در سرزمین چاپ است. اگرچه محکم است اما هنوز به طرز چشمگیری سبک است. مزایای داشتن چاپ روی فلز به کمم فلت بد اینجا ختم نمی‌شود زیرا این چاپ‌ها فقط راحت نیستند بلکه بسیار زیبا نیز هستند. به لطف سیستم آویز هوشمندانه، چاپ فلز این تصور را ایجاد می‌کند که بدون اتصال فیزیکی به دیوار شناور است. نیازی به توصیف این جلوه زیبا نیست. درواقع اگر می‌خواهید یک دکور عالی برای یک فضای اداری مدرن یا آپارتمان مینیمالیستی داشته باشید این همان است.

محافظ همه‌جانبه در برابر اشعه ماوراءبنفش و رطوبت

زیبایی ظریف دکوراسیون شخصی شما برای سال‌های آینده حفظ خواهد شد زیرا چاپ‌های فلزی دارای یک فیلم محافظ است که آن‌ها را از تأثیرات اشعه ماوراءبنفش محافظت می‌کند. به‌عبارت‌دیگر تصویر شما تحت تأثیر محو شدن نور خورشید قرار نخواهد گرفت؛ بنابراین این رنگ‌های پر جنب‌وجوش به همان اندازه اول، دهه‌ها در خط چشمگیر خواهند بود. لایه محافظ همچنین چاپ روی فلز را تقریباً ضد آب می‌کند. درواقع این یک نمونه نادر از یک تزیین دیوار است که برای نمایش در محیط‌های مرطوب مناسب است. اگر می‌خواهید حمام یا آشپزخانه خود را تزیین کنید، انتخاب عالی است.

چاپ فلز برای چه مصارفی مورد استفاده قرار میگیرد؟

چه چیزی باعث می‌شود چاپ روی فلز این‌ قدر چشمگیر شود ؟

تا حدی، این راز در استفاده از کاغذ عکس واقعی نهفته است. با تشکر از تکنولوژی چاپ پیچیده ما و کاغذهای باکیفیت آزمایشگاهی که برای هر چاپ استفاده می‌کنیم. شما می‌توانید پیکسل به پیکسل را از رنگ‌ها و بافت اصلی بسیار دقیق تولید کنید. اولین چیزی که به آن توجه می‌کنید وضوح بالا است. کیفیتی که در همه فرمت‌های چاپ با استفاده از کاغذ عکس درجه‌یک مشترک است. همه جزئیات کاملاً واضح هستند. بدین معنی که هر عکس، اعم از یک منظره حماسی یا یک پرتره سیاه‌وسفید هنری، به یک تجربه واقعاً همه‌جانبه تبدیل می‌شود.

مواردی که باید در چاپ فلز در نظر بگیرید

طول عمر و درخشش چاپ‌های فلزی آن‌ها را به انتخابی محبوب برای دکوراسیون منزل تبدیل کرده است. برای اطمینان از اینکه رسانه مناسبی برای چاپ فلز دارید، باید چند جنبه کلیدی را در نظر بگیرید. عکسی که انتخاب می‌کنید باید دارای بالاترین وضوح باشد. این باعث می‌شود تصویر شما واضح و حرفه‌ای روی صفحه فلزی ظاهر شود. ازآنجاکه تصویر مستقیماً روی مواد چاپ می‌شود، یک چاپ فلزی به یک اثر هنری دائمی تبدیل می‌شود. برخلاف قاب شیشه‌ای سنتی، نمی‌توانید عکس‌ها را با یکدیگر عوض کنید. در انتخاب تصویر خود گزینشی عمل کنید. این تصویری است که در سال‌های آینده نیز باید از آن قدردانی کنید. چاپ فلز خود را باید طراحی کتید. همان‌طور که تصاویر خود را مرتب می‌کنید بهتر است با انتخاب گزینه‌های مختلف، بهترین طراحی چیدمان ممکن را انتخاب کنید. در این مرحله شما همچنین می‌توانید براق یا مات را برای تصاویر چاپ‌شده خود انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم چاپ فلزی خود را به‌جای گچ بر روی میخی در دیوار آویزان کنید. البته مطمئن شوید که قطعه هنری را به‌طور ایمن نصب‌کرده‌اید تا به کسی آسیب نرساند.

موارد استفاده از چاپ فلز

چاپ فلز می‌تواند کاربردی و هنری باشد و در موارد زیادی مورد مصرف قرار گیرد. به‌عنوان‌مثال تابلو‌هایی که برای دفاتر و مطب‌ها به‌کاربرده می‌شوند اکثراً فلزی هستند و به چاپ فلز نیاز دارند. برخی کارت‌های مهم تبلیغاتی فلزی هستند. با چاپ فلز می‌توان هولوگرام‌های زیبا طراحی کرد. تابلوهای فلزی هنری زیبا در منازل شما به چاپ فلزی احتیاج دارند. به دلیل دوام زیاد و زیبایی دوچندان این چاپ به چاپی فوق‌العاده تبدیل‌شده است که با انتخاب آن شما هیچ‌گاه پشیمان نخواهید شد. البته ناگفته نماند که عکس و طرح مناسب این چاپ را با دقت بسیار بالا انتخاب کنید. این طرح قرار است سالیان سال عمر کند بنابراین سال‌های بعد نیز شما باید بازهم عکس و طرح چاپ‌شده را دوست بدارید.

از بین همه پایه‌هایی که برای چاپ عکس شما وجود دارد، پنل کامپوزیت آلومینیومی انتخاب متخصص خبره است. ممکن است هزینه آن‌ها کمی بیشتر باشد اما چاپ فلزی یک روش آزمایش‌شده است تا بهترین عکس‌ها را به نمایش بگذارد و به فضای زندگی شما مهر بی‌نظیر و مجلل بدهد. چاپ فلز یک سرمایه‌گذاری است که از آن پشیمان نخواهید شد. عزیزترین خاطرات خود را به جدیدترین قطعه هنری فلزی برای خانه یا محل کار خود تبدیل کنید. چاپ فلز عکس‌ها را زنده می‌کند و اغلب یک ارتباط عالی را با مخاطب ایجاد می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سرزمین چاپ همراه باشید. وبسایت سرزمین چاپ به صورت ۲۴ ساعته خدمات چاپ مستقیم و فلت بد را برای شما انجام خواهد داد.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

در این مطلب درباره چاپ فلز و مزایا و فواید مورد استفاده آن را توضیح دادیم. شما از کدام سایت برای سفارش چاپ روی فلز استفاده کردید ؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع: anzalweb.ir

دکمه بازگشت به بالا