حوادث

پیام فراجا به مناسبت حماسه نهم دی ماه

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت نهمین سالگرد حماسه، روز «بصیرت و میثاق با ولایت» را گرامی داشت.

به گزارش سلام آنلاین. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس. در پیام فرجا به مناسبت نهمین روز «دیدگاه و توافق با ولایت» آمده است:

حماسه ای که در 18 آذر 1387 به وقوع پیوست، برگ زرین دیگری بر کتاب انقلاب افزود و در گاهشماری ایرانیان به عنوان روز فال و میثاق با ولایت نامگذاری شده است که نشان از تفاهم دارد. ، اقتدار ، غیرت ، فهم و عقل .ملت با ایمان شدن که محاسبات دشمن را به هم می ریزد و ناامید می کند .

بی شک این اسطوره نتیجه حیله و حیله مقام معظم رهبری آن زمان بود که مسلمانان ایرانی با احتیاط صورت دشمن و مزدوران را بر روی زمین محو کردند و چنین پیروزی حاصل شد. در برابر قیام که به عنوان افتخاری دیگر ثبت شد و در دل سارث صراط بیشتر و واضحتر از قبل شد.

18 آذر 1387 روز سکولاریسم ستیزی و غیرت دینی در برابر غفلت و جهل فداکارانی است که می خواهند در غبار جهل و با نشانه گذاری وحدت اندیشه های اساسی و رذیله خود را بر سر فهم و ملت مسلمان قرار دهند. . و وحدت ملی و ایمان و اعتقادات اسلامی برای رسیدن به اهداف تاریک و شیطانی خود که به فضل الهی ناکام است.

الحمدلله این تجربه جدی تا کنون باعث ناکارآمدی فتنه ها و سست شدن پای فتنه گران شده است و تابش خورشید ولایت حد و مرز حق و باطل و اتحاد و همبستگی مردم را نشان می دهد و استان واقعا نمی تواند نقض شود. .

با گذشت 13 سال از این عهد و پیمان بزرگ بین مردم و استان ها، ملت ایران اسلامی هر ساله این روز بزرگ و سالگرد بزرگ را برای نشان دادن توهم براندازی نظام گرامی می دارند. چیزی جز یک توهم نیست و تا ولایت و امت اسلامی هست، دست قیام و قیام کوتاه باشد و ارزشهای اسلام و انقلاب پابرجا باشد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن رعایت نهمین «رؤیت و عهد با ولایت» و استحکام بیعت با حضرت امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» و پیروی از فرامین حکیمانه اولیای الهی، ایشان را گرامی داشت. در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امنیت اجتماعی مردم در این عرصه مصمم تر از گذشته خواهند بود و به یاری خون رزمندگان در کنار مردم خواهند ایستاد. در برابر ستمگران و مستکبران و یاغیان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا