اجتماعی

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در پی شهادت رحمان پوردهقان

سلام آنلاین/ لرستان نمایندگان سران قوا در لرستان در پیامی شهادت مظلومانه شهید رحمان پوردهقان از کارکنان کلانتری 17 خرم آباد را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه خرم آباد در پیامی شهادت مظلومانه شهید رحمان پوردهقان را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی به شرح زیر است:

“به نام خدا

از مؤمنان، راستگویان، مؤمن باشید و بر ضد آنان با خدا پیمان نبندید، و از آنان جام محبت و از آنان برکت باد.

شهادت یکی از پرتلاش ترین افسران نیروی انتظامی لرستان شهید سرگرد رحمان پوردهقان که در حین انجام ماموریت به لقاءالله پیوست و در خرم آباد با جنایتکاران مسلح درگیر شد و موجب درد و رنج شد.

این شهید بزرگوار که جان خود را برای حفظ نظم و آرامش و امنیت اجتماعی فدا کرد. بدون شک در پیشگاه خداوند متعال سرفراز خواهند بود.

در واقع، اجرای مقتدرانه و قاطع قانون، همراه با فوریت در قبال عاملان این گونه حوادث تلخ، از سوی قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی درخواست می شود تا در پیشگیری از این گونه جرائم مؤثر واقع شود.

شهادت جان برکف را در خدمت امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه ای، نیروی انتظامی و شهدای لرستان، خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم، زنده باشید و همرزمان عزیز. در لرستان و خرم آباد از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای شهدای بزرگوار علو درجات و اجر جزیل و برای همه بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

شامگاه پنجشنبه 26 آذر، رحمان پوردهقان، افسر پلیس هفدهم، در حین انجام ماموریت در خرم آباد به ضرب گلوله افراد مسلح کشته شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری رحمان پوردهقان روز شنبه 27 آذرماه ساعت 9 صبح از مقابل فرماندهی انتظامی لرستان در خرم آباد انجام می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا